Gå til innhold

Mspeed's GTI Prosjekt

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

Joa, da ble det bil på meg idag... den er langt fra strøken men planen er å få den veldig strøken.

er endel rust, desverre, og motoren har sett bedre dager. planen er å strippe hele bilen og slipe/sveise rust og ta ut motoren og pusse opp denne. kan jo nevne litt om bilen.

Det er en 1985 model som ble solgt ny hos Møller skøyen. er kun en gti 8v men går bra forde. har gått ca 228". Nå sitter det et corrado interiør i men har også de orginale gti stolene.

 

Planene mine framover er som sagt over her slipe/sveise rust og fikse motor. tenker å lakke den i Red Candy eller Apple Red Candy. skal ha emblemfri grill med enkle lykter og angeleyes. Crystal Clear baklykter. Skal også ha G60 bredding som skal gå i et med de orginale skjermene. Det er vell omtrent det jeg kommer på akkurat nå. Det jeg merka når jeg kjørte bilen hjem etter å ha kjøpt den var at den gikk høyt på turtallet på tomgang. lå på rundt 1300 eller no. er ikke dette veldig høyt? Skal også ha 88 dører så hvis noen har så gi beskjed:) har også en rustfri bakluke liggende som jeg skal cleane.

her er noen bilder fra autodb annonsen.

843617-bilde1-annons.jpg

843617-bilde2-annons2.jpg

843617-bilde3-bil115.jpg

843617-bilde4-bil118.jpg

og et bilde jeg tok ista(med mobilen)

mygolf6jq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 697
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke så mange som var interisert i denne bilen nei, skjer ikke så mye med den nå da jeg leter etter en plass å ha den, men det problemet kan være løst snart da jeg kanskje kan ha den stående på skolen hvor vi har allverdens utstyr:)

 

Blinklyset har vært litt gærnt siden jeg kjøpte bilen og når man blinka så blinka det som en gærning, men kun hvis man brukte blinklys hendelen og ikke varselslysene. Så jeg stakk på biltema igår og kjøpte et nytt blinklys relê. Monterte dette idag og blinking er mer normalt nå, men ikke helt. blinker for raskt fremdeles. Noen som vet hva det kan være? Dårlig kontakt et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mange som var interisert i denne bilen nei, skjer ikke så mye med den nå da jeg leter etter en plass å ha den, men det problemet kan være løst snart da jeg kanskje kan ha den stående på skolen hvor vi har allverdens utstyr:)

 

 

jeg hadde ikke satt dn på Skolen, For da kan du fort Miste Deler!!

jeg skulle sette min x bil på Skolen, dagen før var det Innbrud å tok alt som var der..Verktøy for langt over 150 000.. heldigvis fikk vi igjen litt da..

Men husk da peller jo alle folk på bilen din også, Men Pass på den godt:)

 

Lykke Til!

 

Men SOrry for off Topic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ikke satt dn på Skolen, For da kan du fort Miste Deler!!

jeg skulle sette min x bil på Skolen, dagen før var det Innbrud å tok alt som var der..Verktøy for langt over 150 000.. heldigvis fikk vi igjen litt da..

Men husk da peller jo alle folk på bilen din også, Men Pass på den godt:)

 

Lykke Til!

 

Men SOrry for off Topic!

Vet om det problemet men det ser ut til at skolen er det eneste stedet jeg klarer å finne:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår