Gå til innhold

Mspeed's GTI Prosjekt

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

Ingenting skjer med den nå i jula, fikk regning fra skolen igår på 5000,- så den må betales nå. håper jeg får noe bilting eller penger i jula så blir det vell en ny bestilling av deler etter jul

 

Noen som har noen erfaringer med http://www.awesome-gti.com/ ?

 

Regning ifra skolen??? wtf?

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 697
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har noen erfaringer med http://www.awesome-gti.com/ ?

 

Bestilte en god del deler fra de. Delen er veldig bra.

Hadde god kontakt på mail, men det ble masse problemer da de sendte delen i flere pakker.

Fraktselskapet rotet det til, slik at delen gikk frem og tilbake mellom England/Norge flere ganger.

Fikk levert noen deler med moms krav på hele summen, og når neste del kom så var det samme momskrav igjen.

Dette skjedde 3 ganger.

Masse arbeid med å dokumentere at det allerede var betalt moms.

Vis du bestiller i fra de, så spesifiser at alt skal sendes i en pakke.

Koster litt for frakt også. Mener jeg betalte 50 Pund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regning ifra skolen??? wtf?

ja, fordi skolen har betalt for alt av bremser jeg har kjøpt, så nå må jeg betale tilbake skolen...

 

Takker net, tror jeg skal bestille samco slanger( da de andre jeg bestilte fra england aldri kommer) og noen andre småting fra dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker:) ble fornøyd med lyktene, men kan hende de forsvinner hvis jeg får tak i noen rallye lykter. så hvis noen vet om noen som skal selges så send en pm til meg:)

 

Har skjedd lite med bilen i det siste, holder på med bremsene, hvor alle bremserør er byttet. Kan vell si litt om hva jeg har gjort/skal gjøre med bremsene.

*Nye skiver foran

*Nye klosser foran

*Nye skiver bak

*Nye klosser bak

*Nye calipere bak

*Nye hjullagre bak

*Alt av bremserør er byttet

*Nesten alt av bremseslanger er byttet

*Ny bremsekraftregulator(avlastningsventil)

 

 

Er desverre dårlig til å ta bilder men her er noen av hvordan bilen er nå.

helebilen5ob.jpg

Nye skiver

speedometer3hi.jpg

Med blått lys

speedometerlys5sl.jpg

 

Det var alt for nå. Bilen kommer ikke til å bli rørt før etter jul og da skal bremsene bli ferdig og nye foringer skal på plass

 

Jasså, går kjøretøy på rud du ja, gikk skade/lakk i fjor, rustsveisa og fikk lakkert 2`ergolfen min der, du er heldig som fortsatt går på rud. Går almenn påbygg på rosenvilde, og har aldri kjedet meg så mye som nå på skolen.

 

back to topic, fet bil ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jasså, går kjøretøy på rud du ja, gikk skade/lakk i fjor, rustsveisa og fikk lakkert 2`ergolfen min der, du er heldig som fortsatt går på rud. Går almenn påbygg på rosenvilde, og har aldri kjedet meg så mye som nå på skolen.

 

back to topic, fet bil ;)

Så bilen din endel på skolen ifjor ja, fet bil, kult med det sjakkmønsteret på den ene skjermen da:P

 

Da har jeg endelig fått gjort mer på bilen. alt med bremser er ferdig, må bare stramme opp brekket litt. Kjørte bilen på en Bremsetester så alt funker som det skal. Imponert over at jeg faktisk fikk bilen opp på testern, leppa skrapa nedi hele tiden:D hehe Nå skal snart bilen opp igjen og alle foringene skal byttes us. Har også fått ordna lakk nå så det blir Red Candy allikavel! :hello:

 

golf24jj.jpg

golf36bc.jpg

golfbremser5tn.jpg

 

Foresten, er det noen som vet hva slags felger jeg har? står King på de og er 15", men det er alt jeg vet

 

Er fortsatt på jakt etter 88' dører så skrik ut hvis du har noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takk takk, gamleeiern var litt usikker, men regna med at den er senka ca 60/40 eller no.. hvis noen golf eksperter kan se hvor mye den er senka så hadde det vært flott=)

 

Det blir Keskin KT1 i 9X16", hvor eikene blir lakkert i rød candy og med krom kant:D håper det blir bra

 

Ellers holder jeg på å montere nye foringer over hele dritten. drittjobb, men blir digg når jeg er ferdig.. er dessverre dårlig til å ta bilder men skal se om jeg ikke kan ta noen nå på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, gamleeiern var litt usikker, men regna med at den er senka ca 60/40 eller no.. hvis noen golf eksperter kan se hvor mye den er senka så hadde det vært flott=)

 

Det blir Keskin KT1 i 9X16", hvor eikene blir lakkert i rød candy og med krom kant:D håper det blir bra

 

Ellers holder jeg på å montere nye foringer over hele dritten. drittjobb, men blir digg når jeg er ferdig.. er dessverre dårlig til å ta bilder men skal se om jeg ikke kan ta noen nå på mandag

 

 

 

ser 40/40 ut det der...

 

 

her har du sånn "ca" 60 senk

 

*bilde fjerna grunnet omstrukturering på server*

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår