MSpeed Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Joa, da ble det bil på meg idag... den er langt fra strøken men planen er å få den veldig strøken. er endel rust, desverre, og motoren har sett bedre dager. planen er å strippe hele bilen og slipe/sveise rust og ta ut motoren og pusse opp denne. kan jo nevne litt om bilen. Det er en 1985 model som ble solgt ny hos Møller skøyen. er kun en gti 8v men går bra forde. har gått ca 228". Nå sitter det et corrado interiør i men har også de orginale gti stolene. Planene mine framover er som sagt over her slipe/sveise rust og fikse motor. tenker å lakke den i Red Candy eller Apple Red Candy. skal ha emblemfri grill med enkle lykter og angeleyes. Crystal Clear baklykter. Skal også ha G60 bredding som skal gå i et med de orginale skjermene. Det er vell omtrent det jeg kommer på akkurat nå. Det jeg merka når jeg kjørte bilen hjem etter å ha kjøpt den var at den gikk høyt på turtallet på tomgang. lå på rundt 1300 eller no. er ikke dette veldig høyt? Skal også ha 88 dører så hvis noen har så gi beskjed:) har også en rustfri bakluke liggende som jeg skal cleane. her er noen bilder fra autodb annonsen. og et bilde jeg tok ista(med mobilen) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Med en så spesiell farge som du skal ha så burde du ha gått for noe mer spesielt enn emblemfri grill og det vanlige greiene syns jeg. ;) Men det blir nok bra... Candy red er en RÅ farge... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 hehe, planen var egentlig Rallye front med Xenon men har funnet ut at det blir for dyrt. hvertfall i starten, men får se etterhvert Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Der kom tråden, ja... Dette kan bli spennende dette , jon... Du har hvertfall nok å gjøre fremover! Sats på å gjøre bilen spesiell, pengene kommer! ;) Lykke til! X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Ikke så mange som var interisert i denne bilen nei, skjer ikke så mye med den nå da jeg leter etter en plass å ha den, men det problemet kan være løst snart da jeg kanskje kan ha den stående på skolen hvor vi har allverdens utstyr:) Blinklyset har vært litt gærnt siden jeg kjøpte bilen og når man blinka så blinka det som en gærning, men kun hvis man brukte blinklys hendelen og ikke varselslysene. Så jeg stakk på biltema igår og kjøpte et nytt blinklys relê. Monterte dette idag og blinking er mer normalt nå, men ikke helt. blinker for raskt fremdeles. Noen som vet hva det kan være? Dårlig kontakt et sted? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 sikker på at alle blinklysene har pære som funker ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 ja, har sjekka allesammen. men jeg syns det blinker veldig svakt foran. kanskje jeg skulle ha sjekka kontaken der og dobbeltsjekka pærene? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 u do that ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Ikke så mange som var interisert i denne bilen nei, skjer ikke så mye med den nå da jeg leter etter en plass å ha den, men det problemet kan være løst snart da jeg kanskje kan ha den stående på skolen hvor vi har allverdens utstyr:) jeg hadde ikke satt dn på Skolen, For da kan du fort Miste Deler!! jeg skulle sette min x bil på Skolen, dagen før var det Innbrud å tok alt som var der..Verktøy for langt over 150 000.. heldigvis fikk vi igjen litt da.. Men husk da peller jo alle folk på bilen din også, Men Pass på den godt:) Lykke Til! Men SOrry for off Topic! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 jeg hadde ikke satt dn på Skolen, For da kan du fort Miste Deler!!jeg skulle sette min x bil på Skolen, dagen før var det Innbrud å tok alt som var der..Verktøy for langt over 150 000.. heldigvis fikk vi igjen litt da.. Men husk da peller jo alle folk på bilen din også, Men Pass på den godt:) Lykke Til! Men SOrry for off Topic! Vet om det problemet men det ser ut til at skolen er det eneste stedet jeg klarer å finne:( Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 alternativt så finner du noen som leier ut garasjen sin, eller finn tak i ett bilcross/rallycross team som har teamgarasje... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Kan ikke du ta å lage en fin chop av den der i Photoshop a? Om ikke jeg husker helt feil, så har du ganske bra peiling på det. :) Å parkere bilen på en skole vil jeg ikke tro er noe særlig glupt... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 kanskje jeg og MSpeed skal lage hversin chop av de ny innkjøpte GTI`ene våre? hva sier du til det bolla ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 ......blinker for raskt fremdeles. Noen som vet hva det kan være? Dårlig kontakt et sted? Høres nesten ut som ein jordings feil... Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 ser jo ut som et greit utgangspunkt det der! knall farge, syns du skal beholde den sammen med helrøde baklykter! ang front..tror det hadde gjort seg sykt med westmoreland (? eller hva det heter) fronten, den med to firkanta lykter :) skikkelig senk og ats cup felger! drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg