Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet


monsterfoot

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg synes også at de felgene var en tanke malplassert... Men smak og behag :-) Forøvrig så tror jeg at Neoplan har enda større busser enn dette... Mener jeg så en dobbeltdekker med fire akslinger da jeg var i Hemsedal for noen år siden, men mistenker at de bussene er enten tatt ut av bruk i Norge grunnet lengde eller ut av hele EU/Verden pga lengden... Så jo ut som om den hadde like mange sitteplasser nede som vi hadde oppe i Sætraen vi (pappa) kjørte...

 

Edit: Den stereoen i Forden så derimot så absolutt ikke malplassert ut ;-)

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en buss. misunner tyskerne som har den luksusen, på tur i lofoten hvor di skal stoppe i vær sving for og ta bilder

http://www.neoplan.de/en/Products/Coaches/Starliner/Starliner.jsp

 

 

Ja fy faen:

 

Motoren er en MAN diesel, rekkesekser med 480hk og 2300nm ved 1900 RPM!

 

Bildergalerie_Star_03_g.jpg

 

Bildergalerie_Starliner_5.jpg

 

Bildergalerie_Star_07_g.jpg

 

Star_Ausstattung_01.jpg

 

Jeg har absolutt ingenting til overs for å reise med buss, men med den der skal jeg vurdere å gjøre et unntak...

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

back to topic, please :)

 

Btw : Så på et pcmod forum der de hadde lagt bildene i en tråd å diskuterte dem i en annen. Det virket veldig ryddig og bra , jeg er her stort sett for å se på bildene og ikke diskutere. Sier ikke at det er kjedelig som står men, som på alle forum så sporer det som regel KRAFTIG av etter 2-3 inlegg.

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

back to topic, please :)

 

Btw : Så på et pcmod forum der de hadde lagt bildene i en tråd å diskuterte dem i en annen. Det virket veldig ryddig og bra , jeg er her stort sett for å se på bildene og ikke diskutere. Sier ikke at det er kjedelig som står men, som på alle forum så sporer det som regel KRAFTIG av etter 2-3 inlegg.

 

 

Synes vi har vært flinke jeg, denne tråden lever videre, selv etter 879 poster ;) Og den er full av bilder, de fleste fra hverdag, og tatt av forumdeltakere selv.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi har vært flinke jeg, denne tråden lever videre, selv etter 879 poster ;) Og den er full av bilder, de fleste fra hverdag, og tatt av forumdeltakere selv.

Enig :)

---

Klikk for å se bildene i normal størrelse..

 

Litt vraka pickup

dsc001911ib.th.jpg

 

Legg merke til taket :D

dsc001922gj.th.jpg

 

Taka mopedbil

dsc001932mm.th.jpg

 

Enda en, kjenning i bygda her:

dsc001612uk.th.jpg

 

Drømmebil:

dsc003447oq.th.jpg

 

Forbanna dritbil som vi kjørte ihjel.... Daewoo Nexia 1998 modell..

dsc002666wv.th.jpg

dsc002688ig.th.jpg

dsc002703nn.th.jpg

dsc002719at.th.jpg

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår