Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet


monsterfoot

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lokal kebab sjappe (elverum);

 

DSC00254.jpg

 

Pus vil inn...

 

DSC00255.jpg

 

Lufte hunden...

 

DSC00009.jpg

Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line

Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat)

x MB 300ce 91/94mod. Sportline

x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50

Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder fra hverdag er det kanskje ikke, men bilder fra ferie! Er tatt med mobil så kvaliteten er ikke helt 100, men det funker. Alle bilder er fra Sunny Bitch.. eh, jeg mener beach, i Bulgaria. :P

 

 

Første ut: Luksushotell nedpå stranda, sto mye interessant utenfor her, men bare denne gangen jeg orka å ta bilde. Aldri sett en nytypen Mustang i levende live før. Corvette C5 i bakgrunnen.

 

Mustang.jpg

 

 

En Vectra A med EKSTREM heving bak. Kanksje han rygger mye i skogen? :P Da jeg tok bildet akset han ut i krysset, det så enda jævligere ut da han sto stille.

 

Finnsnesstuk.jpg

 

 

En 3-serie med luftinntak bak! Jeg elsker BMW 3-serien og spesiellt når den har så sinnsykt fet styling som her. Det er klart at med en så bil så må han ha luftinntak for å.. uhm... kjøle bremsetromlene bak :P

 

Luftinntak%203-serie.jpg

 

 

Så møtte jeg på en Saab 9-7X 3,2 liter! Dette er Saabs første SUV og er enda såpass ny at de ikke har lagt den ut på saab.no. Dessverre fikk den det jævlig travelt da jeg dro fram kamera, så bildene ble deretter:

 

Saab%209-7X%20Front.jpg

 

Saab%209-7X%20Bak.jpg

 

Saab%209-7X%20Bak%202.jpg

 

 

Ellers så krydde det av store biler der nede, endel BMW X5, Porsche Cayenne/911/Boxter, VW Touareg V10 diesel, BMW 750iL'er, Audi S4/S6/RS4, MB S500, Maybach'er osv. Drosjene varierte fra Lada 1500(!!) til E-klasse benz.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde har jeg desverre ikke.. men eieren gikk i klassen min i år.

det er en rosa/lilla med blå perlemor. og eieren heter bo. ( Trenger ikke legge ut mere etternavn, for det navnet er så spes at vist du vet hvem d er så tror jeg du skjønner det med bare fornavn=

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde har jeg desverre ikke.. men eieren gikk i klassen min i år.

det er en rosa/lilla med blå perlemor. og eieren heter bo. ( Trenger ikke legge ut mere etternavn, for det navnet er så spes at vist du vet hvem d er så tror jeg du skjønner det med bare fornavn=

 

Jeg har sett en Civic sedan med perlemorlakk, men ingen hb(Hatchback?) dessverre:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9-7x leveres med 4,2 og 5,3 liter. Sikkert en 4,2 du så.

 

 

Du har nok helt rett i det ja.

 

 

Tok noen bilder ikveld på tur hjem:

 

Tidenes buss! - Se hvor svær fronten på faenskapet er, og den gigantiske vindusviskeren oppe på ruta! Lurer på om den snurrer hele veien rundt eller bare vifter fra side til side... Antar vindusviskerne til frontruta er bak panelet under ruta, hvis ja: cool! :D Bussen er bygd av "Neoplan" hvis noen lurte.

 

Tidenes%20buss.jpg

 

 

 

Thorn er CP - Dem har satt en vaskemaskin på en kloss med bukser og sko under, skal vel se ut som om noen satt der og fikk vaskemaskina i hodet, tegnefilm-style. Noen synes vel det er morsomt?

Beklager dårlig bilde, men bilen var i bevegelse.

 

Vaskemaskin.jpg

 

 

Antar denne har vært posta før, men likevel:

 

 

Ford Expedition på 26" chrome hjul med chrome spinners - I tillegg har Bilstereospesialisten fyllt bilen med stereo:

 

Vi hadde først tenkt å montere MTX Jackhammer, men disse er ikke mulig å få levert... Nå har vi ventet i mer enn 6 måneder og det er litt for lenge... Vi har derfor besluttet å montere inn 4 stk GZ Plutonium 18" subwoofere!!!

 

Hver av disse veier 50kg, dvs totalvekt for på subwooferne på 200kg!!! (MTX Jackhammer veier ca. 150kg.) For å drive disse trenger vi noen kraftige forsterkere, og det får vi fra GZPA.6000D som leverer 6000Watt RMS i 1 Ohm! Vi skal benytte 2 slike i tillegg til 2 andre forsterkere for front og baksett.

 

 

Fyrn som eier Expeditionen har en Audi RS6 også...

 

26%20tommer.jpg

 

DSCF1051.jpg

 

DSCF1055.jpg

 

 

Edit: La til info om stereoen og flere bilder.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår