Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet


monsterfoot

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Her er da et par bilder fra min lille hverdag på veien (og litt sånn)

 

En noe uheldig Vitosjåfør ved Nygård i Ski...

Merceutenhjul1.jpg

 

Den samme uheldige Vitosjåføren, men nå har han kommet seg til Bertel O. Steen i Ski vha Viking

Merceutenhjul2.jpg

 

Folk kan å parkere i Oslo ass... Godt mulig at jeg er kjempebondeknøl, men synes fremdeles det er imponerende å se ikke mindre enn tre dobbeltparkereinger i en såpass kort gate...

Folkkanparkere.jpg

 

Og litt utenom veien: Vi fikk en morsom label på jobben i dag...

Bilde020.jpg

 

For ordens skyld kan det nevnes at det som menes er Tine 24 med Jordbærsmak...

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOD 733? Hva er så spesielt med det? Mulig det er hodet mitt som ikke henger helt med grunnet lite søvn og klokkeslettet akkurat nå:op

er et ord på engelsk som heiter sod; ofte brukt i sammenhenger som:

Poor sod; som kan oversettes til sånn omtrent "stakkars jævel/dust/..."

http://en.wikipedia.org/wiki/Sod

 

he word sod in British English is a mildly offensive term for a person. Although it can be used in many situations, it has particular connotations of idleness - e.g. "you lazy sod" - or dirtiness. Like many such mild insults, it can also be used affectionately between friends - "how are you, you old sod?". It originates from "sodomy", but does not significantly retain that meaning. Like the word fuck, it can be used as many different parts of speech - e.g. "sod off!" and "sodding bastard". This meaning may have been invented in the book A Clockwork Orange.

 

"sod it" (including its variant, "oh sod it") is a quaint English expression which denotes a total abrogation of responsibility for a situation

04 Volvo S80 D5

10 Volvo FH 540 6*2

Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da henger jeg med. Tenkte i norske baner i stad jeg.

Skal ikke være så lett bestandig; husker bare første turen jeg hadde til Italia med lastebil og kjørte gjennom ein tunell der det stod skilta at det kom opp ei avkjøring etter så og så mange meter, og under sto det et skilt der det sto:A fine tunell og jeg tenker på at det er ein heilt grei tunell, men at de ikke akkurat trenger å skilte at det er ein fin tunell.

 

Heilt til at jeg kommer på at det står på italiensk og ikke engelsk og at det derfor betyr av avkjøringa er i enden av tunellen......

04 Volvo S80 D5

10 Volvo FH 540 6*2

Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår