Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet


monsterfoot

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og kanskje ett nytt panser, hvis de ikke bare retter opp det som står på. Kjørte tur retur Tønsberg i kveld og langs E18 sto det ikke mindre enn 3 båthengere med eksplodert hjul. Fatter ikke at folk ikke tenker litt lengre enn nesetuppen før de legger ut i 110km/t med en henger med hjul ikke større enn 10" på det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tur retur Tønsberg i kveld og langs E18 sto det ikke mindre enn 3 båthengere med eksplodert hjul. Fatter ikke at folk ikke tenker litt lengre enn nesetuppen før de legger ut i 110km/t med en henger med hjul ikke større enn 10" på det meste.

 

problemet med båt hengere og felger er ofte at felgene er ihjelrustet etter noen sesonger , og da skal det ikke mye til før di vrenger seg ... snakker erfaring!

 

:hvaskjera skjønner ikke at ikke di putter rustfrie felger på båthengere jeg

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen bilder fra meg :)

 

wjynwj.jpg

sjekk merket på denne bobilen, havnet bak den på vei hjem fra stavanger i påska... :D

 

 

 

Heissan...

 

Dette bilder tok jeg som sagt i påska og la ut her for en god stund siden...

 

I dag når jeg kjøpte max-power (norske versjon nr 13 juli 06) , og så på side 85 så jeg til min store forundring at MITT bilde var der :hvaskjera .......

har studert bildet nøye , og ja , det er mitt bilde!!! bare di har "kortet det ned" så datoen, og fronten av min bil er borte ...

 

Tør jeg spørre hvem det er som har kopiert det og sendt det til max-power ?

trodde faktisk det fantes regler mot sånn...

jeg driter i det, er ikke sur altså så du trenger ikke være redd for å inrømme det du som har gjort det :) hehe , syns fakisk det var fett å se et bilde jeg faktisk har tatt selv , i Max-power - og faktisk uten at jeg har sendt det inn selv . . . hehe... bra noen liker bildene mine lissom :roll:

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår