Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet


monsterfoot

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://i15.photobucket.com/albums/a383/furiaman/merce_eksos.jpg

lå bak denne en gang i fjor sommer. passe farlig skummel forbikjøring + mye dieselrøyk:) lukta ikke så godt men.

 

 

Det der er ingenting røyk iforhold til når jeg skal kjøre forbi med A6 2.5tdi'en til mamma... DEN ryker.. Er såpass at han jeg kjører forbi må bremse ned pga dårlig sikt.. :P

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikke vært en så farlig forbikjøring, mtp motorsykkelen forran som også tar samme manøveren..

 

20meter foran sykkelen er dit du kan se pga bakketopp. For lokalkjente i trondheim så er dette ved nedre leirfoss.

Og det kom bil imot som nesten traff både bil og sykkel rett etter jeg tok bildet

 

Husker ikke merca så godt men var iallefall nyere enn 2000mod. Gikk ganske godt;)

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merce_eksos.jpg lå bak denne en gang i fjor sommer. passe farlig skummel forbikjøring + mye dieselrøyk:) lukta ikke så godt men.

 

Detta her er ingen ting i forhold til merca jeg bruker på jobb.. Den ryker noe helt j******* når jeg trår på litt.!!! Er kjekt hvis jeg blir lei av dissa som absolutt skal ligge på bakfangern.. Tråkke litt hardt på pedalen,så den må jobbe litt.. Og borte er dem... Hehehehehe..

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en sånn røyk historie jeg og:P I forrige jobben hadde de en god gammel Ford Courier diesel. Den røyk det GODT av! Den ble brukt av de nye i firmaet, de som hadde kræsja eller om den vanlige bilen man brukte var på service.

 

Uheldigvis var det den dagen og bilen min var på service, jeg kjørte oslo/bærum rundt og tømte automater. Ente opp med ca 1,5 mill. i småmynt baki.... Opp ekeberg tunellen i 30-40km/t (det var det den klarte) var ikke veldig morsomt:P I speilet så jeg kun SVART:P muahaha

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd!

Måtte grave fram noen bilder jeg også...

 

 

DSC00109.jpg

Verdens styggeste spoiler i verdens styggeste farge?

 

DSC00029.jpg

Man kan jo drømme...

 

DSC00141.jpg

Check out the wheels on that baby! :P

  •            '19 Peugeot iOn                                        [67HK]
  •             '10 SAAB 9-5 Turbo6 XWD Aero Hirsch [330HK]
  •             '08 SAAB 9-3 SC 1,8t BioPower BSR       [220HK]
  • [vrak]   '03 SAAB 9-3 SS 1,8t BioPower Maptun [240HK]
  • [solgt]  '02 Peugeot Partner 2.0 HDI                    [90 HK]
  • [solgt]  '97 Peugeot Partner 1,4                           [75 HK]
  • [solgt]  '95 SAAB 9000 2,0                                  [131 HK]
  • [solgt]  '96 Peugeot Partner 1,9D                         [69 HK]
  • [Vrak]   '86 Mazda 626 2.0                                  [102 HK]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta her er ingen ting i forhold til merca jeg bruker på jobb.. Den ryker noe helt j******* når jeg trår på litt.!!! Er kjekt hvis jeg blir lei av dissa som absolutt skal ligge på bakfangern.. Tråkke litt hardt på pedalen,så den må jobbe litt.. Og borte er dem... Hehehehehe..

Dem er ikke borte, du ser dem bare ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår