Gå til innhold

Hva er verdens kuleste pickup?

Ranger emnet


Kebab gud

Anbefalte innlegg

Kebab gud er herved utfordret til front mot front 70 km/t. 318i VS. Ligthning så skal vi se hva som ser ut som tyggis etterpå... :hammer

jeg sa ikke at den var treig .. og jeg har ALDRI! antydet at min bil kunne holde følge ..

men interiøret i en Ford F-150 er ikke bare laget av tyggis.. det er satt sammen av blinde russiske Dverger med både "innover" og "utovertiss" og et sterk ønske om å ha sex med sin egen mor..

og da snakker jeg ikke om kvaliteten på plastiken som er værre enn den billigeste Koreaneren..

og designet! HUFF! den ble ffs laget på "00-tallet" det finnes da grenser på hvor gammeldags de har lov å lage bilene ...

er det rart de 3 store er så godt om konkurs allerede..

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne komentaren var noe jeg slang fordi jeg skulle få litt fart i tråden. Når noen sier amrikansk bil, er det først orde jeg får i hodet "V8" men samma faen.. Veit ikke Hva GN og GNX er, men vis du ennå ikke har fått med deg at det er Lightningen som tok fra Syclonene, titelen som verdens rasket "lastebil". Så tror jeg du må oppdater hardisken litt...

 

GMC Syclone er fortsatt verdens raskeste pickup fra 0 til 60mph. Vet godt at Lightningen er råere på ren toppfart, men i mine øyne er det 0-100 prestanda som teller. Har du noensinne kjørt opp mot toppfarten med lightningen din? Sammenlign det med antall ganger du har gitt flat pedal fra stillestående :)

 

GN (grand national) og GNX er litt oppjazza Buick Regal. 3.8L V6 med turbo. GNX var amerikas raskeste serieproduserte bil i 1987 da den ble laget. Ikke mange eksemplarene som ble laget dessverre, rundt 500stk. Men den slo iallefall corvetten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er svak for denne jeg da.

 

DSC_1917.jpg

 

uten måkevinge alacocaina anger2 :shake men den er jævli fin!

 

Er ganske så enig i at Hiluxen har imponert i flere ti-år, den går til den stopper, og så starter den igjenn. Solid bil, i mange forskjellige former og motorer, rett og slett en pickup for alle som trenger en fler bruksbil. Nå er ikke de nye modellene like snasene som de gamle (mener jeg), men de funker endå!

 

V8 er selvfølgelig væssere og har en god del trim potensiale, problemet her er bare penger, v6-ere er mye trim potensiale også, men her koster deler mindre og er nok lettere å få tak i, uten at jeg vet noe sikkert. men skal jeg ha bil med v6 elelr v8, går jeg for v8 :p

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sa ikke at den var treig .. og jeg har ALDRI! antydet at min bil kunne holde følge ..

men interiøret i en Ford F-150 er ikke bare laget av tyggis.. det er satt sammen av blinde russiske Dverger med både "innover" og "utovertiss" og et sterk ønske om å ha sex med sin egen mor..

og da snakker jeg ikke om kvaliteten på plastiken som er værre enn den billigeste Koreaneren..

og designet! HUFF! den ble ffs laget på "00-tallet" det finnes da grenser på hvor gammeldags de har lov å lage bilene ...

er det rart de 3 store er så godt om konkurs allerede..

 

Jeg snakka ikke om 0-100 jeg trodde du mente hele bilen min var satt sammen med tyggis.. Interiør i Ford US. er ikke akkurat det fetest, men har da sett mye verre en dette... Har du noen gang sett inni en Lightning? Har du sett setene? speedometeret? syntes ikke akkurat at dette er noe standard US. men igjen vær sin smak...

 

Er det noen som kan fortelle Erik Braseth at Lightning er kjappere en Syclone 0-100? Han skjønner nemlig ikke selv at han tar feil...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan fortelle Erik Braseth at Lightning er kjappere en Syclone 0-100? Han skjønner nemlig ikke selv at han tar feil...

 

Min oppfattelse er at Syclone fortsatt er raskere 0-96 enn Lightning, men at Ford'en har høyere topphastighet. Husk at amerikanerne skiller mellom Quickest og Fastest - Hvor det første er aks, og andre er fart.

 

 

 

Ellers:

Trimpotensialet i Buicks 3.8L er vesentlig høyere enn i Chevy 4.3L (Korta inn 350/5.7L) - som bare er en "fresha opp" 90graders :hammer 'lastebil motor'.

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lightning er tregere enn syclone... den holder enda rekorden..

og det med 2 færre sylindre og en del mindre hester :P

 

0-100 på 5sekunder vs 5,8 i Lightningen som Ford selv sier ..

Syclone har blitt testet til å ta 0-100 på langt nede på 4tallet (stock)

raskeste jeg har hørt en Lightning har vert testet til er 5,2sek ..

som fortsatt er tregere enn hva det offisielle tallet til syclone er ..

5.2 er forresten det ofisielle tallet til dodge RAm SRT-10 .. men den har blitt testet til å dra nede på 4tallet .. (4,8 har jeg hørt)

jeg hat ikke bare sittet i en lightning jeg har kjørt en ..

eneste spennende med den bilen er å kjøre på kompressoren :P

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lightning er tregere enn syclone... den holder enda rekorden..

og det med 2 færre sylindre og en del mindre hester :P

 

0-100 på 5sekunder vs 5,8 i Lightningen som Ford selv sier ..

Syclone har blitt testet til å ta 0-100 på langt nede på 4tallet (stock)

raskeste jeg har hørt en Lightning har vert testet til er 5,2sek ..

som fortsatt er tregere enn hva det offisielle tallet til syclone er ..

5.2 er forresten det ofisielle tallet til dodge RAm SRT-10 .. men den har blitt testet til å dra nede på 4tallet .. (4,8 har jeg hørt)

jeg hat ikke bare sittet i en lightning jeg har kjørt en ..

eneste spennende med den bilen er å kjøre på kompressoren :P

Mulig mulig, men alle gikk hvertfall rundt å sa at Lightningen tok fra Syclonene titelen som verdens raskeste lastebil. Men er den ikke det, så greit for meg. Det er mye som sliter mot ligthningen uansett..

 

Greit Lightning er en drit kjip bil, intreriøret ser ut som et helvete, bilen har dritt understell og den er ikke noe morsom å kjøre. Kort og godt det er en dritt bil!!

 

Men hva gjør alle andre pickuper til å bli såååå mye bedre??

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig mulig, men alle gikk hvertfall rundt å sa at Lightningen tok fra Syclonene titelen som verdens raskeste lastebil. Men er den ikke det, så greit for meg. Det er mye som sliter mot ligthningen uansett..

 

Greit Lightning er en drit kjip bil, intreriøret ser ut som et helvete, bilen har dritt understell og den er ikke noe morsom å kjøre. Kort og godt det er en dritt bil!!

 

Men hva gjør alle andre pickuper til å bli såååå mye bedre??

 

men hør da! det var toppfart! .. er Dodge Ram SRT-10 som har den tittlen nå..

 

Prøver ikke å si at du har en dritt bil .. er og forblir en arbeidshest..

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår