Gå til innhold

Hva er verdens kuleste pickup?

Ranger emnet


Kebab gud

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ford SVT F-150 Lightning:P Greit Dogde Ram SRT10 ser fetere ut for fra, men ellers rundt om er Lightningen fetere.. SRT10en er heller ikke noe kjappere en Lightningen, fordelen med SRT10en er at den har manuelt gir og girer ned kjappere.. Dette har jeg teste med en kompis med SRT10 på E6en. (Vi Kjørte ikke over fartsgrensa, nei ikke over 80 mente jeg.. Det er jo lettlastebil..) :hammer

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syclone (og typhoon) har også automat da, mcbanan :)

 

Er litt usikker på om jeg liker syclone eller ElCamino best. Tror jeg heller mest mot '69 elcamino. '70 fronten er litt for massiv syns jeg, og Ls6 åttern klarer ikke å veie opp for utseendet

 

Har de det? så teit. Da blir det vel srt-10 da.. happyhappy

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet ble det kun med konseptbilen, men syns Ford Tonka absolutt er blant de råere pick-up'ene:

(fjernet bildet)

Et virkelig beist størrelsesmessig.

 

Den forrige konseptpickupen til Ford var jo enda råere, Ford Powerforce. Det var den som etterhvert ble til F-250 karosseriet som er i dag. Ellers så er jo F-250/350 med diesel rimelig stri. Hypermax kjører jo kvartmila på ca 14 sek med en Excursion med den dieselmotoren. http://www.hypermaxdiesel.com/

 

Uansett, har to favorittpickuper:

1956 Ford F-100 Stepside

197X Mazda REPU

King for a day, skurk for a lifetime

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjøper IKKE amerikans bil med V6'er!!!

 

liker ikke v8ere, og den 6eren har jo trimingspotensial til de grader..

At den ikke er så "traktor" som lightning er jo og positivt..

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår