Dr_BASS Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Teng tools har jeg hatt mye dårlig erfaring med, bla 1/2" forlengere som knekker og sånn. bacho har jeg også ødelagt noe verktøy av, men der skal det være livtidsgaranti, har dog ikke prøvd å bytte de enda Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Hvis man må modifisere verktøyet (f.eks hvis man må bøye en fastnøkkel for å komme til og skru orntli), så ville jeg kjøpt det av biltema, men ellers ville jeg gått for kvalitet.. Snap-On er min favoritt, men det er det ingen som har råd til, så da blir det teng tools.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Hvis man må modifisere verktøyet (f.eks hvis man må bøye en fastnøkkel for å komme til og skru orntli), så ville jeg kjøpt det av biltema, men ellers ville jeg gått for kvalitet.. Snap-On er min favoritt, men det er det ingen som har råd til, så da blir det teng tools.. Snap-On, Craftsman osv. er veldig bra verktøy, men utrolig overprisa i forhold til tysk kvalitetsverktøy som er like bra. edit: snap-on er blankt og fint da.... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Bacho er bra verktøy.. Stanley også er jo bra, men det er vel verktøy som stort sett brukes til andre tilng enn bil da!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
disko Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Bacho er bra verktøy.. Stanley også er jo bra, men det er vel verktøy som stort sett brukes til andre tilng enn bil da!! ;) Hva med høvling av topper da ... ;) Siter -95 Blazer x Ascona C - Golf II - Pajero - Caprice Classic - 244 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 ingen som har nevnt Kamaasa verktøy? di grønne koffertene. di er dog litt dyre men det er ganske mye utstyr og kvalitet i en slik koffert. absolutt og anbefale.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 ingen som har nevnt Kamaasa verktøy? di grønne koffertene. di er dog litt dyre men det er ganske mye utstyr og kvalitet i en slik koffert. absolutt og anbefale.! Veldig mye av kamaasaverktøyet er identisk med biltemaverktøy, bare annen pris. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Jeg bruker Bacho, livstids garanti m'm Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Veldig mye av kamaasaverktøyet er identisk med biltemaverktøy, bare annen pris. For 10 år siden kjøpte jeg Kamasa Tools 1/2" skralle til 270kr+mva. Biltema sin koster 99kr. Har åpnet alle fire(har og 1/4" og 3/8" biltema), innvendig er biltema 98% lik. Bittelitt andre specs/dimensjoner, men ellers like inn/utvendig. For å beholde livstidsgarantien til Kamasa må skrallene smøres. Ta opp skralla minst en gang i året, vask delene og smør de inn med lagerfett. Tenk på hvor mange runder tannhjulene gjør på ett år. Jeg har også sluttet å ta i med skralle på de verste boltene når jeg kjenner det sitter. Bruker heller to fastnøkler skjøtet sammen. PS!! Som tidligere sett og sagt om både verktøy og andre ting. Når man holder to ulike merker i nevene kan man ta seg selv i å lure på om de er laget på felles samlebånd eller bare en godt laget kopi. Biltema hevder at de kjøper seg inn med f.eks 10% av kapasiteten på en fabrikk og får 10% stemplet som sitt eget. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Biltema-verktøy med 10års garanti er bra verktøy og mer enn godt nok til "hobby"-bruk. LUNA-butikkene selger et relativt rimelig merke som heter "ironman", dette er verktøy helt på høyde med det beste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Jobber på monte'r og vi anbefaler Metabo hvis det skal vaaaaaare. Men vi har et billig merke som heter Q-tools, de har kompressor til 1247,50. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Kan du ikke legge ut ukas tilbud fra Montér i samme slengen? ;) Jeg trenger noe billig parkett til stua. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Wurth, bacho, hazet og kamasa er gode merker. På jobb blir alt verktøy erstattet i biltema når det ryker :hammer Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Pipene og fastnøklene til Biltema blir produsert av Bacho, sant nokk. Men det er altså det dyreste Biltema setta. Skrallene dems er vell nokk Kinesisk skvip tror eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Wurth, bacho, hazet og kamasa er gode merker. På jobb blir alt verktøy erstattet i biltema når det ryker :hammer DER kom hazet! lurte på hvor lenge det tok før noen nevnte det navnet!!(hvis jeg ikke har fått det med meg før da) jeg har hazet, kamasa tools, og biltema. har ødelagt 3 mellomskraller (3/4), en haug med fastnøkler og noen kopper.. men hei.. det er biltema.. jeg forventer ikke noe mye jeg.. men dette med at kamasa er 98% lik biltemaskralla, er oppspinn.. fortell meg hvorfor jeg aldri har føkka ei kamasa skralle da? jeg har brukt alle merkene like mye egentlig. kamasa er et par hakk bedre enn biltema. hazet har jeg ingenting negativt å si om. grei kvalitet til en billig penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg