ekkoj Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Fikk satt golfen på vinterlagring her om dagen.. fikk litt trøbbel med å komme inn der kan man si.. hadde bare mobil, så bildene blei så som så.. men dere skjønner poenget Men , fikk hjulpet til med noen stokker og balansert den inn Har fått bytta teninngslås og tatt endel antityveri forhåndsregler, så nå regner jeg med at den får stå i fred inntil jeg tar den frem for motorbytte ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Ka motor da? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Ka motor da? hehe de kortene holder han forelpig veldig tett om brystet...:lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Den bærebrua di har ikke spesielt gunstig vinkel. Jeg ser du har relativt god plass inni de felgene som står på på dette bildet, så jeg ville kjøpt/frest noen RCA'er. Ser at til Porsche får du faktisk en hel arm som fikser RCA. :idea: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Jeg tar nå en pause fra bilforumet og dropper videre oppdatering i denne tråden. Her er hvorfor: http://www.bilforumet.no/topic/67897-mitt-project-sq/?do=findComment&comment=999600 Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Skuffende av deg ekkoj... ikke annet og si..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Du har jo den feiteste golfen her ekkoj. Ikke ditch oss:p Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Har det skjedd noe mer her eller er denne og solgt til fordel for luftkjølt? Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Tror ikke dette blir så verst jeg... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Blir stas det! :) Solgt Rostfrei enda? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Tror ikke dette blir så verst jeg... Jo, det der blir HELT verst kiddie Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Det man kaller lavprofildekk? :) Ser helt sinnsykt pent ut, vanskelig og få lagd/kjøpt adapter til sånne felger? Koster vell fort en god slump penger for 4 stk? Ps. For dem som ikke skjønte det: ser jo at felgen står uten dekk.. dahh..! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Tror ikke dette blir så verst jeg... SICK:titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Blir stas det! :) Solgt Rostfrei enda? Neida... står til lagring den Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Ekkoj, autosol du har brukt som siste steg for å få den så fin og blank? Har begynt på en av pirelli felgene mine, men med en annen slipepasta som siste steg, men blir ikke så blank som porshe felgene dine.. Mistenker slipepastaen er hakket grovere en autosol.. :( :) Var myye mer arbeid en først antatt og få et greit resultat, trudde ikke aluen va så jævla grov under lakken.. TTT, enda jeg gjør det så enkelt og fort som mulig (men så blir jo resultatet deretter også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg