Gå til innhold

Finnes det Golf'r som virkelig står fram i mengden av like biler?

Ranger emnet


prizma

Anbefalte innlegg

tøff ja, men helt orginal?? den er jo ikke noe spessielt, skjønner at dere liker slike biler:

 

 

Når du har viser så total mangel på peiling på Golf at du tror en bil er original når det er gjort såpass mye med den, så lurer jeg egentlig på hvorfor du spør om folk kan legge ut fine Golfer... hellothere

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

husk at dette er i dine (og vw-puristers) øyne da ;) Golf er vel en av de bilene du kan kjøre flest forskjellige stiler på. Desverre er det meste allerede gjort og oppbrukt, tror du skal vente lenge før du blir sjokkert...

 

Btw, enig med B:T:I, den svarte d-mon golfen er noe av det lekreste på 4 hjul!

Man kan kjøre mange stiler ja, men det er få som ser bra ut!! :D ;)

I mine øyne ja... hellothere

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt jeg... Du sitter her og sier at Golfer er så kjedelig og standard biler... Og alt blir gjort likt etc etc...

 

Jeg vet ikke (og det er norsk motorpresse enig i) om en kjedeligere bil enn Nissan Almera...

 

Og hva er egentlig så spesielt med 200 SX? De ser jo ut som om en Primera innvendig, og de har jo ikke akkurat vunnet noen designpriser...

 

Men smaken er som baken, og jeg respekterer fullt ut de som synes at det er kule biler, akkurat som jeg synes Golf er kult... :hammer

 

Her er iallefall et par Golfer, så får du dømme selv... cheers

 

En lav og en litt høyere Caddy...

 

430161_20.jpgwildcaddy.sized.jpg

 

ÅÅÅld skuuul...

 

EPSN0004.jpg

002_scaled_600.jpg

 

Og en kleen Golf2

 

009_scaled_600_007.jpg

 

Og en merkelig VW K70...

 

Unbenannt04.jpgSIMG2265.thumb.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit den her ikke hører helt hjemme under tråd starter men...

 

eul_p_42a20061a93dd.img.0.jpg

 

er det en golf det å? :P

 

498187_56_full.jpg

denne var kjempe fin, ellers er mange av de siste bilene drit fine, nå begynner tråden å dra seg opp, den plast golf'n med lambo lengre opp var gyselig, er enig i at plast ike er lækkert på golf. - åld skool er nice ja! :D

 

smell ut flere bilder her, nå har dere virkelig forstått hva jeg ser etter, kanskje bare meg, men Denne golfen er rimli nice! den ser skikkelig anderledes ut å, særlig når den ruller nedover gata..

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje bare meg, men Denne golfen er rimli nice! den ser skikkelig anderledes ut å, særlig når den ruller nedover gata..

 

Ikke bare du som liker den der altså, men ser du hva som er gjort med den?

Egentlig ingenting; plastsveiset frontfanger med annen type luftinntak nede, sveiset panser med badlook og MASSE senk.. Mere skal ikke til..

Motorommet og interiøret er ting du ikke ser hvis du møter en slik bil på gata..

 

Forøvrig så vil jeg påstå at Golf3 har det beste utseende av Golfene, men jeg er partisk da..:D

 

Img80.jpg

Img246.jpg

Img357.jpg

Img428.jpg

 

Img547.jpg

:hammer

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det folk må få til og skjønne er at det ikke finnes en herligere følelse enn når en volvo råner ( bare ett eksempel ) stiller seg opp ved siden av deg med sin "styla" 240 med torshov vinge, universalstyling og slappe 15" felger og sier : Jasså, hva har du gjort med bilen din a? Den ser jo helt orginal ut.

 

 

sånne spørsmål er herlige og få når du vet for deg selv at du har kosta på over 50.000 for og få bilen nettopp slik den er..

 

 

Lenge leve less is more !

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det folk må få til og skjønne er at det ikke finnes en herligere følelse enn når en volvo råner ( bare ett eksempel ) stiller seg opp ved siden av deg med sin "styla" 240 med torshov vinge, universalstyling og slappe 15" felger og sier : Jasså, hva har du gjort med bilen din a? Den ser jo helt orginal ut.

 

 

sånne spørsmål er herlige og få når du vet for deg selv at du har kosta på over 50.000 for og få bilen nettopp slik den er..

 

 

Lenge leve less is more !

 

tihi, 50 000,- som er brukt på hva? i meg eksempler.. ?

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår