Gå til innhold

Finnes det Golf'r som virkelig står fram i mengden av like biler?

Ranger emnet


prizma

Anbefalte innlegg

jepp, kan sikkert lage en slik en om bimmer og civic, men uansett, golf, golf 1, 2, 3, 4, 5 er fine biler, men det som gjør meg uvell i magan er at alle er så like.

 

vr6 elelr gti///90 fangere/leppe, senk, 16-17" felger, m3 speil, soting og noen lambodører.

 

finnes det golfer som skiller seg ut? ikke legg inn bilde av naboens bil som er "fin" men av en som virkelig skiller seg ut på landsbasis, evt verdensbasis,

 

Golf'n til Andreas i Eyecandyracing skiller seg ut, den er meget påkostet og blir veldig fin, men dette er i en litt annen "gruppe"

 

 

dere forstår sikkert, jeg vil se golf'r som skiller seg ut, utseendemessig, på en positiv måte!

 

Noen som har bilder å dele? :pray

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mye like Golf 2 ja, som du sier; Emblemfri grill, 90-fangere, G60-plastikk osv.

Begynner å blitt smålei ja... :)

Derfor bygger man det annerledes; LaStrada's retro prosjekt

 

Ellers, Golf 1 ser man ikke så mange av på veien... så bare å se en strøken original en er gøy syns jeg.

Desverre er det noen som ødelegger disse ved å hive på masse plastikk og tro alt er greit...

Har sett et par som skiller seg ut da, bl.a.

bugrun06.jpg

 

bugrun23.jpg

 

Så, det jeg ville fram til var at Golf 2 er like, Golf 1 er så "sjelden" at man ikke kan komme fram til noe fornuftig :P

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes egentlig begge golfene var fine, men ikke noe spessielt, ikke det jeg "søker etter," de er like standard som resten av golfene i verden!

- bredda

- senka

- cleena

- cup speil

 

er ikke det jeg er på jakt etter, selvfølgelig var det fete biler, über fete, men skal ha noe mer ekstremt jeg .P

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle har bad look nå til dags, IC er ikke en skjeldenhet, at bilen er senket med fine felger og at den er stylet opp, er jo noe alle gjør.....

sorry for at jeg er "fekk" men vi leter fortsatt etter en vinner :P

 

 

EDIT: den var ikke stygg nei, meget fin var den..

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at de fleste velger å beholde den tyske stilen. VW og Audi kler ikke veldig spesielle frontfangere og spinners.

 

På Bug Run tidligere i år var det f.eks. en Golf 5 GTI med originale fangere ++. Det som var gjort med den var at alt var lakket helt svart, alle håndtak var sveiset igjen, senka mye og store chromhjul.

Dette var en skikkelig headturner.

DSCF0259.sized.jpg

 

De som liker japser vil ofte like biler som vi VW-huer syns er grelle.

DSCF0369.sized.jpg

 

Finnes mye kult...

DSCF0324.sized.jpg

Man må bare bestemme seg for hva man liker...

 

edit: Gled deg til rakriste blir ferdig med sin einser. DEN blir spesiell. :)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne synes jeg er ganske tøff ;)

 

Vler2005.jpg

 

tøff ja, men helt orginal?? den er jo ikke noe spessielt, skjønner at dere liker slike biler: DSCF0324.sized.jpg

denne var jo rimli rå å, med tanke på lakken, men utseende messsig orgis?? + litt plastikk da :p

 

den diesel golf,n5 som var i samme post var jo helt grei, men litt ekstra? eller er alle golfer like??

 

debatt: ALLE GOLFER (i hver enkelt's serie) ER LIKE! ;)

- sombody sue me!

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smell inn bilder, jeg er interessert i å se biler som peker seg litt ut, som ikke er standard om du fatter?

Jeg begynner å bli redd for at du letere etter Golfer som er styla med masse plastikk osv.?? Usj, æsj, bæsj...

 

Her er en Golf 1 som ikke er så pen iallfall :rolleyes:

Kanskje noe sånt du liker?

 

054.jpg

 

049.jpg

 

050.jpg

 

052.jpg

 

053.jpg

 

Men som en over her sa sang. Dr.Laban sin Golf, prøv å se på detaljene. Det er da du har lykkes med en Golf da "vanlige" folk må se nøye etter de små detaljene som utgjør helheten. Mens "kjennere" oppdager det fort...

Golf er ikke plastikk og styling :fire:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er alle Civic, Prelude, Skyline, Supra, 200sx S13 og S14 like.

 

Noen med litt større vinger og fangere enn andre.

 

altså.

jeg fatter ikke at folk ikke blir lei.

det gjøres jo det samme med bilene om igjen og om igjen. ingen skiller seg ut.

har man sett en golf så har man sett alle virker det som. personling så har jeg sett 1 golf jeg faktisk syntes var meget fin. og det er en Hvit stasjons vogn med div chrome dekaler på.

 

Når det gjelder Japse biler som du nevner her, så vil vi nok mene det samme om 10/15 år.

 

og en annen gruppe jeg skjønner meg enda mindre på (beklager Thread hijacking) Er de som mener at feks. volvo 240 er en overlegen bil alt annet.

Hvordan kan man mene det ? Gammel teknologi på, bremser, styring, hjuloppheng, chassis osv osv osv.

og uansett hva man sier så er det den ultimate bilen og kjører fra alt både på vei og bane uansett. (hvis det er fakta hvorfor er det ingen/Veeeeeldig få, i aktiv racing??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er alle Civic, Prelude, Skyline, Supra, 200sx S13 og S14 like.

I do agree :p - noen er finere enn andre å da..

 

leter etter en golf som den siste der, som er virklig ombyggd, iallefall var denne det inni og i motorummet. - utseiden var ikke så feit.

 

leter egentlig etter en golf som er forsei gjort.. jeg vil liksom bli revet ut av stolen og tatt av stormen :p helpme

 

Noen som har noe??

 

har en kompis som kjører en gti edition, en lilla en, som er med 90 fangere, og sfveiset bakluke... ikke noe spess, men pen bil, men leter etter det som virkelig er noe..... m'm

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår