Gå til innhold

Finnes det Golf'r som virkelig står fram i mengden av like biler?

Ranger emnet


prizma

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ohh! Den likte jeg, hvilken motor er det vi ser her egentlig? hvor kommer den fra? Forresten noen som vet om motor rommet fra golf2 er noelunne likt som jetta1? Hadde vært sweet med den motoren i jetpacken ja cheers

 

Ekke det en 24v da? Haha, golfen til paven ja? Den over ja..

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå tråkker du vel litt i din egen salat ?

 

majoriteten av golf eiere , er gamle damer / ektepar som holder den orginal..

 

vil tro at kun en brøkdel av alle verdens golfer stylet ..

Vil tro at en brøkdel av de som poster i denne tråden virkelig ikke skjønner ironien min :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå tråkker du vel litt i din egen salat ?

 

majoriteten av golf eiere , er gamle damer / ektepar som holder den orginal..

 

vil tro at kun en brøkdel av alle verdens golfer stylet ..

 

enig her med Mandel

 

men litt O.T. om topic:)

meiner du (trådstarter) at alle golfer er like uansett kva modell da er??

da er ikkje sånn med bare golf. ta honda feks. alle styla hondaer eg ser har den samme looken. lexus-lykter og store fangere. samme med bmw og mange andre merker. hadde da vert billigare å impotere biler til norge eller lettare å fått tak i deler/styling inn til norge så trur eg at bilparken i norge hadde vert anderledes.

men alle har kvar sin stil og eg klager ikkje på da.

 

da er heller ikkje noko negativt at du starta tråden. da får man virkelig sjå at da finnes golf som skiller seg ut fra old-school og 90-fangere og stylng:)

 

back to topic:)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig her med Mandel

 

men litt O.T. om topic:)

meiner du (trådstarter) at alle golfer er like uansett kva modell da er??

da er ikkje sånn med bare golf. ta honda feks. alle styla hondaer eg ser har den samme looken. lexus-lykter og store fangere. samme med bmw og mange andre merker. hadde da vert billigare å impotere biler til norge eller lettare å fått tak i deler/styling inn til norge så trur eg at bilparken i norge hadde vert anderledes.

men alle har kvar sin stil og eg klager ikkje på da.

 

da er heller ikkje noko negativt at du starta tråden. da får man virkelig sjå at da finnes golf som skiller seg ut fra old-school og 90-fangere og stylng:)

 

back to topic:)

For å være litt OT jeg også, har kanskje vært det før, men men ;)

Det som er et problem med Norge og hele den vestlige verden er et behov for å slenge seg på den siste hypen, om det gjelder klær eller biler. Folk har ikke fantasi. Liker sjelden moter selv, følger du dem har du ikke en særegen stil. Noen som skjønner hva jeg vil frem til? Er enig, mange veldig like. Men det er de som river seg løs og gjør noe spesielt.. trenger ikke nødvendigvis koste så veldig mye heller, husk det :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår