Gå til innhold

Sigheri`s Toyota corolla KE35

Ranger emnet


sigheri

Anbefalte innlegg

rekkeseksern fra toyota crown passer rett inn.. og den er lett-trimmet som faen.. eller 2l celica-gtmotorn fra f.eks 77 mod.. sklir også rett inn.. knødde klokka på ta60en 3 gang selv om den skulle "tåle" en 350 smallblock etter utsagn fra en toyotamekaniker

eier for øyeblikket 2x:P en svart bmw 525i e34 å en toyota carina 2:P

Panasonic cq-8301n spiller, alpine ivx-c806r spiller

Alpine Type r 12", helix a4 12"

polk momo høytalere

Power-Acoustik gothic 1600, og lanzar heritage 2400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 291
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ca60? sikker på at du ikke mener ta60 som er bakhjulstrekkercarinaen som var siste "Mk1" før fremmtrekkerne overtok? har hatt en sånn en:P eller.. er ca60 coupeversjonen?

 

Delebilen er en CA60 med diesel....

 

Men det er i KE35èn jeg skal bygge motor

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forskjell på girkassene mellom vanlig 4AGE og 20V 4AGE?

 

Og er girkassene i sierra noe serlig tess? Fant overgang hos Fensport.... Hvis disse kassene holder sånn høvelig må jo det være et greit alternatil? Er jo lettere å få tak i en sierra kasse enn en AE86 kasse....

 

4AGE to Ford Sierra 5 Speed Cast Bellhousing £199.00

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du først kjøpe ny innmat, lager jo bl.a Quaiffe innmat til T50-kassene til Toyota også. Er stor fare for at TRD kjøpte "sin" av dem. Husker ikke helt drevingene da det er så lenge siden jeg forsket på temaet, men de er ikke så ulike. Noen som VET? :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forskjell på girkassene mellom vanlig 4AGE og 20V 4AGE?

 

Og er girkassene i sierra noe serlig tess? Fant overgang hos Fensport.... Hvis disse kassene holder sånn høvelig må jo det være et greit alternatil? Er jo lettere å få tak i en sierra kasse enn en AE86 kasse....

 

4AGE to Ford Sierra 5 Speed Cast Bellhousing £199.00

 

 

Blokka på alle 4A-GE er den samme, med unntak av små forskjeller på de første generasjonene. Alle 4A-GE/GZE Passer rett på i ae86 tercel, etc. Alt som er levert med A-blokk, altså :)

 

Sierrakassene er ganske greie, men de har ofte levd hardt, og kan ha et problem med å holde seg i gir når man går av gassen... Skal du ha en, så kjøp 5trinns. Jeg personlig hadde bare skaffa en kasse fra Carina eller Corolla ke70 med 4A-C. Det finnes også rwd Celicaer med 4A-GE og t5, men disse er mer skjeldene.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant overgang igår fra W-serie kassene til 4AGE!

 

+ alt som må til for å flytte fordeleren på Blacktop 20V`n!!!

 

Juhuii.

 

+ At de hadde skjermbreddere og frontleppe til TE27... Tro om det passer på KE35?

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whoop There it is....

 

http://geocities.com/toycoolrolla/toycoolrollaparts

 

Har akkurat sendt ham en mail.

 

Får se hva det blir til.

Han lager vist delene på bestilling. Så jeg skrev hvilken bil jeg hadde og hva jeg ville ha.... Så vi får se :cocain:

 

Er spent.....

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår