Gå til innhold

Sigheri`s Toyota corolla KE35

Ranger emnet


sigheri

Anbefalte innlegg

  • Svar 291
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fant jeg fant.... her: http://www.billzilla.org/4agstock2.htm

 

INLET MANIFOLD - 20 Valve

Very good indeed - They have a single throttle butterfly for each cylinder, and so are about as good as a very good racing inlet system.

Hot property, they are!

One slight problem though, if you want to fit one to your 16v - They won't bolt on and so require an adaptor, and more importantly they have ZERO inlet manifold vacuum, so the computer won't work ... An aftermarket add-on only for the 16v's.

(That being said, I've read a few reports from various people that say that they've gotten the stock 16v computer & 20v inlet manifold to work together okay)

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant også dette....

 

størrelsene på dysene på de ulike 4AGE motorene.

 

TVIS big port 182cc/min

Small port 235cc/min

4AGZE 365cc/min

20v 295cc/min

 

Skal tro om man tjener noen hk på å bytte dyser fra en smallport til en big port.... :rolleyes:

 

4agpower.jpg

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh! Du har jo vært effektiv siden i går!:pray Det ser bra ut det greiene du har funnet frem til!

 

Når det gjelder dekkene, var det 195/50/14 som stod på suprafelgene. (sjekka) Det er en ganske fin størrelse for ae86, starlet, og lignende. 185 er sikkert helt greit det og :)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår