Gå til innhold

coilovers??

Ranger emnet


badass81

Anbefalte innlegg

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Nå ønsker ikke vi at dette skal bli en ny lang diskusjon men vil at ting som blir sagt her er riktig:

 

Prisen på dette hos oss er fast: Kr 4546,- hvis man sjekker siden....

 

Vil også legge til at det er flere som har kjøpt gruppe kjøp av oss som har fått lavere pris enn det firma klarer å levere.....er ikke alltid det gresset er grønnere på andre siden av gjerde....

 

Har blitt gjort oppmerksom på at du bruker "vår" prisliste som en del av markedsføringa di. Dette er vel hårfint over grensa for direkte patetisk, er det ikke? Jeg vil passe på å nevne at vi aldri under noen omstendighet har nevnt deg og dine priser ifm. vår markedsføring. Klart at folk er hjertelig velkomne til å bestille fra deg, på samme måte som det er fritt fram til å bestille fra oss. Jeg skal like å se om prisene du serverer i linken her

http://www.eyecandyracing.no/Gruppekjop.htm er en vedvarende pris. Dette er en kampanje som Supersport kjører nå før jul og ingen må innbille seg at dette er den nye faste prisen (spesielt ikke om vi husker tilbake til innleggene dine lenger opp i tråden, der det antydes at stort lavere priser enn dere har ikke er mulig).

 

For øvrig viste det seg at frakta kom på 250 kr med Posten. Eller man kan slippe, om man kan hente selv hos meg.

 

Ønsker med dette en riktig BRA jul, med eller uten Supersport.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt gjort oppmerksom på at du bruker "vår" prisliste som en del av markedsføringa di. Dette er vel hårfint over grensa for direkte patetisk, er det ikke? Jeg vil passe på å nevne at vi aldri under noen omstendighet har nevnt deg og dine priser ifm. vår markedsføring. Klart at folk er hjertelig velkomne til å bestille fra deg, på samme måte som det er fritt fram til å bestille fra oss. Jeg skal like å se om prisene du serverer i linken her

http://www.eyecandyracing.no/Gruppekjop.htm er en vedvarende pris. Dette er en kampanje som Supersport kjører nå før jul og ingen må innbille seg at dette er den nye faste prisen (spesielt ikke om vi husker tilbake til innleggene dine lenger opp i tråden, der det antydes at stort lavere priser enn dere har ikke er mulig).

 

For øvrig viste det seg at frakta kom på 250 kr med Posten. Eller man kan slippe, om man kan hente selv hos meg.

 

Ønsker med dette en riktig BRA jul, med eller uten Supersport.

 

 

Ville annbefalt deg å sende oss en mail istedefor. Ser ikke helt vitsen med å poste på et forum at dere selger produktene dyrere enn oss...men vi takker for reklamen..... :kiss

 

PS...send oss gjerne en mail....vi har prøvd å finne både mail og pm til deg men det går vist ikke.....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville annbefalt deg å sende oss en mail istedefor. Ser ikke helt vitsen med å poste på et forum at dere selger produktene dyrere enn oss...men vi takker for reklamen..... :kiss

 

Reklame for dere var det nok, personlig syntes jeg ikke at det var god reklame........

 

Ser mer ut som syting på hjemmesiden deres

 

Og du vil nok ikke finne noe PM eller email til Böser da han fikk så mange dumme pm's og email under det forrige brukernavnet

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene for gruppekjøpene er reelle. Samler dere 10 kamerater kan dere til en hver tid få kjøpt til den prisen av oss.. Ta kontakt så skal vi gi dere prislister på gruppekjøp.. Vi SKAL være billigst på supersport levert i Norge, og vi selger med tap om det så skulle være nødvendig.

 

Om det er patetisk å kjøre samme priser som konkurrentene sine..?? Well, ville vel egentlig si at det er ganske dumt å ikke gjøre det.. Synes vel egentlig heller at det er patetisk å klage over at at konkurentene gjør utfall for å imøtekomme en endret konkuransesituasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene for gruppekjøpene er reelle. Samler dere 10 kamerater kan dere til en hver tid få kjøpt til den prisen av oss.. Ta kontakt så skal vi gi dere prislister på gruppekjøp.. Vi SKAL være billigst på supersport levert i Norge, og vi selger med tap om det så skulle være nødvendig.

 

Om det er patetisk å kjøre samme priser som konkurrentene sine..?? Well, ville vel egentlig si at det er ganske dumt å ikke gjøre det.. Synes vel egentlig heller at det er patetisk å klage over at at konkurentene gjør utfall for å imøtekomme en endret konkuransesituasjon.

 

Enig med Polo-classic jeg, dette er basic innen markedsføring. Dette blir på en måte det samme som påstandende deres tidligere i tråden om at Supersport er like bra som KW...

 

Firmaer som driver slik blir som regel ikke gamle.

 

Jeg ser meg såpass provosert av "forståsegpå" svarene deres at jeg VURDERER å arrangere gruppekjøp på flere av produktene dere har på sidene deres, bare sånn at dere har det i bakhodet før dere svarer nå...

 

God bedring... violin

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste grunnen til at det er krangling i denne tråden, er at folk ikke klarer å lese hva som står i postene. Typiskt bilforumet.net desverre. Flere her inne klarer på en eller annen måte å vri og vrenge på setninger, og hente sitater ut fra setninger.

 

Måtte bare quote denne posten slik at du/dere leser den èn gang til. Det blir for dumt når folk gang på gang påstår at EC har skrevet at SuperSport er like bra som KW. Les postene i sin helhet istedenfor å vrenge på dem til å passe deres argumenter.

 

Videre lurer jeg på hva innen "basic markedsføring" dere mener EC overser, for jeg ser fint lite folk flest trenger å henge seg oppi eller som ødelegger noe som helst.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene for gruppekjøpene er reelle. Samler dere 10 kamerater kan dere til en hver tid få kjøpt til den prisen av oss.. Ta kontakt så skal vi gi dere prislister på gruppekjøp.. Vi SKAL være billigst på supersport levert i Norge, og vi selger med tap om det så skulle være nødvendig.

 

Om det er patetisk å kjøre samme priser som konkurrentene sine..?? Well, ville vel egentlig si at det er ganske dumt å ikke gjøre det.. Synes vel egentlig heller at det er patetisk å klage over at at konkurentene gjør utfall for å imøtekomme en endret konkuransesituasjon.

Nå står det vel nada om gruppekjøp på "konkurenten" sin hjemmeside da...

Selge med tap er bra business i lengden..... god jul :crazysant

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene for gruppekjøpene er reelle. Samler dere 10 kamerater kan dere til en hver tid få kjøpt til den prisen av oss.. Ta kontakt så skal vi gi dere prislister på gruppekjøp.. Vi SKAL være billigst på supersport levert i Norge, og vi selger med tap om det så skulle være nødvendig.

 

Om det er patetisk å kjøre samme priser som konkurrentene sine..?? Well, ville vel egentlig si at det er ganske dumt å ikke gjøre det.. Synes vel egentlig heller at det er patetisk å klage over at at konkurentene gjør utfall for å imøtekomme en endret konkuransesituasjon.

 

Dere sier att dere skal være billigs og selge med tapp om det skulle være nødvendig,det var ikke svaret når jeg sendte en mail og spurte om dere kunne hjelpe meg med og skaffe fremre fjørbein til golf1,da jeg skal bruke de på en caddy så trenger jeg ikke de bak,svaret jeg fikk var,hadde vi tatt oss bedre fortjeneste på understellet kunne vi ha gjort det,men desverre kan vi ikke gi noe mere rabatt selv om du bare skal ha fremre del.så hvor ble det av selge med tapp om nødvendig?????? skriver ikke dette for og være kjip,jeg skriver bare sannheten

NATS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss ikke starte noen diskusjon igjen. Jeg føler at det er sagt ALT for mye allerede i denne sammenheng, og vi har vel alle fått fram poengene vi ønsker.. Tross i at vi driver firma må vi kunne få lov til å bli irriterte vi også.. Og til deg med caddyen.. Etter hva jeg veit er vi billigst i norge på supersport. Og selv om du bare trenger halve understellet, kan vi ikke gi deg halv pris. Blir omtrent det samme som å kreve halv pris på rema når du kjøper en grandiosa og bare skal spise halve.. Håper du forstår hvor vi vil.. ;)

 

Er det noen flere spørsmål om dette tema tar vi det på pm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det har vært veldig mye frem og tilbake i denne tråden tar vi en rask oppsummering fra vår side, så ingen skal være i tvil hva vi har ment og lignende som det tyder på at det har vært stor misforståelse om.

 

Vårt ønske bak innlegget var å anbefale det merket på justerbart understell vi mener man får mest igjen for pengene. Selv om vi selger dette merket, selger vi også mange andre merker som er mye dyrere å flere ganger nevnt i tråden her. Med tanke på at vi selger mye understell, bygger mye biler å bruker flere biler daglig trodde vi at vi skulle ha en del mer erfaring på dette en mange andre her inne. Våre meninger er tatt fra en felles oppfatning av alle hos oss.

 

Ang. vår påstand om at vi skal være billigst på supersport i Norge så står vi hardt ved dette. Du skal ikke finne dette billigere enn hos oss. Er det nødvendig, ja da selger vi med tap. Det er da snakk om normal handel, det vil ikke si ved gruppekjøp vs handel av 1 understell, kjøp av halve understell til Caddy og lignende. Det jeg derimot kan si er at vi er i samtale med supersport å prøver å påvirke dem til en ”billig” løsning til denne bilen, normalt burde dette vært jobben til de store tyske firmaene som tjener masse penger på nordmenn som tror dem handler billig.

 

Eye Candy Racing har et ønske om å engasjere seg i bilmiljøet. Vi ønsker å være blant de som er (lidenskaplig) interessert bil. Vi ønsker også å gi bilmiljøet mye tilbake. Dette er grunnen til iløpet av 1,5 år som vi har drevet foretningmessig innen denne bransjen har rukket å sponse 6 biler (total utgift på rundt 7-800 000). Dette er også grunnen til at vi bruker bilforumet.net aktivt. Vi håper at vår kunnskap innen våre områder kan hjelpe de som sitter med mindre kunnskap. Vi har biler/tilbyr utstyr med/fra de fleste merker å lider derfor ikke av sykdommen ”det merke jeg har er best”. Når vi ser i enkelte tråder som denne vurdere vi sterkt å slutte med dette. Slutte med sponsingen å kun fokusere på å tjene penger å bry oss mindre om hva som skjer miljøet å følelsen av å gi noe tilbake. Slikt de fleste andre driver i foretninger i denne bransjen. Vil også nevne at vi stilte opp på julebordet som bilformet arrangerte i håp om enda et nytt tiltak for å få det mer sosialt i bilmiljøet. Vi tok også med oss Show damene våres. Dessverre var det få andre som ønsket å engasjere seg så mye i miljøet.

 

Med tanke på at flere som jobber her har lengre utdannelser innen både økonomi og teknologi føler vi at temaer som hvordan vi markedsfører oss/legger opp kampanjer bør være i relativt gode hender. Prissammenligninger, salg med tap og lignende er svært kjent fra andre bransjer. Det eneste dette fører til er skjerpet kostnad fokusering å lavere priser kundene. De firmaer/privat personer med tilknyttingen til firmaer som klager eller tar dette i det hele tatt opp som teama er tydeligvis redde for den konkurransen.

 

Dette er på ingen måte ment som reklame men en rein forklaring til alle de innleggene/meningene vi har kommet med som kan ha blitt missforstått.

 

Jeg håper på vegne av alle hos Eye Candy Racing at dette viser vårt ønske om å bidra til et bedre og billigere bilmiljø i Norge, og dele vår kunnskap til brukerne av bilforumet.net.

 

De av dere som ønsker å diskutere tema videre er velkommen til å kontakte meg privat på mail, pm eller msn (Eye_Candy_Racing@hotmail.com)

 

God Jul…. :crazysant

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår