Gå til innhold

coilovers??

Ranger emnet


badass81

Anbefalte innlegg

Handlet gewinde til min golf 2, riktig nok ikke supersport, men formel k. betalte 299 euro for det, og det kom på under 3000kr levert på døren inkl mva.

Skjønner ikke greia med at eye candy, selger det til sin pris og at folk mener det ikke blir billigere i utlandet. Det er det EOD.

Raceland sine gewinde gikk for 219 euro i fjor sommer. aner ikke hva de går for nå.. løp og kjøp

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Handlet gewinde til min golf 2, riktig nok ikke supersport, men formel k. betalte 299 euro for det, og det kom på under 3000kr levert på døren inkl mva.

Skjønner ikke greia med at eye candy, selger det til sin pris og at folk mener det ikke blir billigere i utlandet. Det er det EOD.

Raceland sine gewinde gikk for 219 euro i fjor sommer. aner ikke hva de går for nå.. løp og kjøp

 

 

En små bil fra hunday får du til 99 000kroner og en fra toyota til 250 000 kroner...det du sier der blir vel som å sammenligne det.... :hammer

 

vi har også billigere understell en supersport...men det var vel ikke det, det var snakk om nå?

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En små bil fra hunday får du til 99 000kroner og en fra toyota til 250 000 kroner...det du sier der blir vel som å sammenligne det.... :hammer

 

vi har også billigere understell en supersport...men det var vel ikke det, det var snakk om nå?

Og det kommer fra deg som sammenligner KW med supersport??

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det kommer fra deg som sammenligner KW med supersport??

 

Kanskje vi skulle legge denne diskusjoenen død nå.....

 

Han som starta det har vel mest sannsynlig kjøpt understell for lenge siden....

 

Jeg sa hvilket merke vi får mest posetive tilbakemeldinger på innen understell, da ser vi på egenskaper som hvor mye man kan justere/pris/kvalitet og egenskaper. Jeg ba også om linker til firmaer som selger supersport billigere og enda ikke fått noe annet en e-bay som svar, og selv her var det ikke noe billigere

 

Vi låner også ut deler til test personer som skal teste de forskjellige produktene mot hverandre. Dette er da snakk om til vanlig bruk, slik at vi kan se fra både testpersoner/kunder og egne erfaring hvilke merker som er mest egna til mannen i gata (På lik linje med tv2 hjelper deg ol tester produkter). Vi trodde slike ting ville gi oss muligheten til å kunne veilede folk, men her tar vi tydligvis fryktlig feil... birthday

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skulle legge denne diskusjoenen død nå.....

 

Han som starta det har vel mest sannsynlig kjøpt understell for lenge siden....

 

Jeg sa hvilket merke vi får mest posetive tilbakemeldinger på innen understell, da ser vi på egenskaper som hvor mye man kan justere/pris/kvalitet og egenskaper. Jeg ba også om linker til firmaer som selger supersport billigere og enda ikke fått noe annet en e-bay som svar, og selv her var det ikke noe billigere

 

Vi låner også ut deler til test personer som skal teste de forskjellige produktene mot hverandre. Dette er da snakk om til vanlig bruk, slik at vi kan se fra både testpersoner/kunder og egne erfaring hvilke merker som er mest egna til mannen i gata (På lik linje med tv2 hjelper deg ol tester produkter). Vi trodde slike ting ville gi oss muligheten til å kunne veilede folk, men her tar vi tydligvis fryktlig feil... birthday

Forskjell på å veilede folk og å "reklamere" for egne produkter...

Har aldri møtt en selger som ikke bare har gode ord om sine produkter

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på å veilede folk og å "reklamere" for egne produkter...

Har aldri møtt en selger som ikke bare har gode ord om sine produkter

 

Det har du rett i, men jeg tror det er ett forsøk på å nettopp veilede folk , og ikke reklamere.. Vi har etterhvert sett, prøvd og montert en del forskjellige senkesett og har en hvis erfaring med hva som fungerer, og bare for opplysningen selger vi også gts, KW, Koni, FK, ProRacing, Taiwan NN, mm.. Og vår erfaring med Supersport er at det gir veldig god valuta for pengene, men vil du ikke høre på ett godt råd så for all del.. Så du har vel nettopp nå møtt en selger som ikke bare har godord om sine produkter.. cheers

 

Selvfølgelig finnes det mer holdbare sett en supersport, men med tanke på at de koster mindre enn halvparten av f.eks KW må det taes med i betraktningen at KW må vare over dobbelt så lenge - tror du at de gjør det..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Selvfølgelig finnes det mer holdbare sett en supersport, men med tanke på at de koster mindre enn halvparten av f.eks KW må det taes med i betraktningen at KW må vare over dobbelt så lenge - tror du at de gjør det..??

 

KW varer nok ikke dobbelt så lenge men er i utgangspunktet mye bedre kvalitet og den vil ikke forringes så fort som Super sport.

Jeg kjøpte meg H&R fordi det gir meg bedre kjøreegenskaper enn SS men såklart til en høyere pris.

Men for all del, Supersport er greit det fordi det er justerbart som koster omtrent det samme som ett vanlig senkesett med dempere.

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, jeg er ganske imponert over å se hva enkelte greier å lire av seg når det gjelder å sammenlingne Supersport mot KW.

 

Supersport er et billigsett og de som var med på samlebestillingen til VACN for noen måneder siden fikk det for ca 3500,- ferdig levert her i Norge.

 

Jeg har selv sitti på biler med Supersport, og sammenlignet med KW så er ikke disse i nærheten av sett som KW eller H & R.

 

Det er jo en grunn til at bla. KW koster bortimot det dobbelte?

 

Man får som regel det man betaler for, men å si at Supersport er like bra, ja bedre enn KW er helt på trynet og det burde de som påstår noe annet ta til etterretning.

 

Alt annet blir bare for dumt.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er jo en grunn til at bla. KW koster bortimot det dobbelte?

 

Man får som regel det man betaler for, men å si at Supersport er like bra, ja bedre enn KW er helt på trynet og det burde de som påstår noe annet ta til etterretning.

 

Alt annet blir bare for dumt.

 

Det vi prøver å få frem her er prisforskjellen tatt i betrakning....så er ikke disse andre merkene så mye bedre....er det virklig så vansklig å forstå? Du sier jo akkurat det samme som oss....du får hva du betaler for! men hvor mange er det egentlig som har bruk for et KW understell? ved mindre man kjører på bane og kniver om hundredelsekunder???

 

Fant kw understell til 202 euro på ebay....så selvom KW koster shjorta her hjemme vil det ikke si at det egentlig er verdt det!

 

 

En annen fordel med supersport sine er at man kan senke dem opp til 110mm...noe som er perfekt for folk som stiller ut.....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å hold deg litt seriøs ihvertfall.....

 

Det er lurt av deg å si... Hvor kjørbart er et Supersport gewinde når det er skrudd ned 110 mm?

 

Du sier jo at den høyden er mest anvendelig kun ved utstilling, og skal man ha bilen lav bare for utstillingen sin del, så er det jo bare og kaste fjærene.

 

Men det er ikke det vi diskuterer vel? :hammer

 

Link: Supersport Gewinde

 

409 Euro koster dette settet, og man kan få det enda billigere... (Golf2)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

.....men hvor mange er det egentlig som har bruk for et KW understell? ved mindre man kjører på bane og kniver om hundredelsekunder???

 

 

En annen fordel med supersport sine er at man kan senke dem opp til 110mm...noe som er perfekt for folk som stiller ut.....

 

Må si det er stor forskjell på vanlig (aktiv) kjøring på mine H&R og en kompis sine Supersport. Min er stivere og "hopper" ikke så mye. I tillegg er det en meget stor fordel å ha rustfrie gewinde i saltnorge.

 

Kan senke mine 110mm jeg også men det blir ikke kjørbart.

 

Må tilslutt si at det er absolutt marked for Supersport også pga prisen og de som ikke kjører så mye; type utstillingsbiler.

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt av deg å si... Hvor kjørbart er et Supersport gewinde når det er skrudd ned 110 mm?

 

Du sier jo at den høyden er mest anvendelig kun ved utstilling, og skal man ha bilen lav bare for utstillingen sin del, så er det jo bare og kaste fjærene.

 

Men det er ikke det vi diskuterer vel? :hammer

 

Link: Supersport Gewinde

 

409 Euro koster dette settet, og man kan få det enda billigere... (Golf2)

 

Fordel å lese hva jeg skriver før du svarer!

 

man kan skru ned til 110mm ved utstilling, har aldri snakka om hvor kjørbart det er

 

Er veldig vansklig å få TUV godkjent kappe fjærer, få godkjent bil uten fjærer dempere....

 

409 euro kommer på 4345 uten frakt...eller tollgebyrer så ved mindre man får noen til å komme med dette gratis til deg på døra...løpe forbi tollerne på grensa....vil dette havne på mer enn det vi tar for det...

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår