Gå til innhold

coilovers??

Ranger emnet


badass81

Anbefalte innlegg

Dette er det sist som kommer fra oss da denne tråden har tatt helt av og starter å diskutere laaangt utenfor tema og flere starter å komme med svært useriøse inlegg....

 

Understell er en slitedeler på lik linje med foringer, reimer og andre ting på bilen....

 

For de som kjører konkurranse og kniver om hundredelssekunder vil ikke supersport være å anbefalle. Men husk å bytt bremser, dekk/felger/stag ol hvis du skal ut på bane. Du får ikke banebil med bare understell

 

Vi har testet supsport opp mot de andre understellene vi selger og mener at dette er et av de som gir mest for pengene...

 

Det vil alltid være forskjellige meninger om dette, det er det også om testene tv2 hjelper deg ol også har....

 

De av dere som vil teste supersport understell/se på understell som har gått 2 snart 3 år på norske veier er velkommene til oss...

 

Vil også bruke anledningen til å si dette:

 

Av intektene vi tjener gir vi mye tilbake til bilmiljøet (se alt vi har sponset iløpet av 1år)

 

Jo mere man handler av utenlandske firmaer og e-bay ol jo mindre kan norske firmaer sponse bilmiljøet som igjen går utover folk som er interessert i bil

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den eneste grunnen til at det er krangling i denne tråden, er at folk ikke klarer å lese hva som står i postene. Typiskt bilforumet.net desverre. Flere her inne klarer på en eller annen måte å vri og vrenge på setninger, og hente sitater ut fra setninger. Skjønner dere ikke at argumentene deres faller gjennom, hvertfall når vi oppegående leser postene og ser hva som faktisk er skrevet.

 

Supersport er knallbra til prisen, og KW er også bra til sin pris. Ikke alle vil betale 10-15.000,- for å senke bilen sin. Og ikke alle vil kappe fjører for å senke bilen sin. Fjørkapping burde egentlig ikke være et tema, men noen vil oppnå ting ved snarveier. Man velger det som passer en selv. Det som er saken her, er at Supersport er et godt nok justerbart senkesett for folk flest. Det er ikke beregnet til heftig banekjøring osv, og de som ikke skjønner at ikke alle skal grisekjøre på bane bør ikke skjelle ut folk uten å skjønne hva de har skrevet.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo klart at det er jo vi som "ikke leser" trådene som påstår at et supersport-gewinde er bedre enn et KW-gewinde.

 

Men når argumentasjon som sitat:

En annen fordel med supersport sine er at man kan senke dem opp til 110mm...noe som er perfekt for folk som stiller ut.....",
og etterpå påstår at sitat:
"man kan skru ned til 110mm ved utstilling, har aldri snakka om hvor kjørbart det er"

 

Hvis man skal droppe bilen sin ned "KUN" på treff, så er det jo like greit og kappe fjærene som tidligere nevt i tråden.

 

Men er det egentlig det vi diskuterer? Jeg er enig i at skal man ha et gewinde der man først og fremst skal ha bilen lav og driter i komfort og kjøreegenskaper, JA da er jeg helt enig med at Supersport er glimrende.

 

Men det jeg reagerer på er at dere påstår at KW er dårligere enn det Supersport er, det er tull og det tror jeg du vet.

 

Supersport er veldig bra....har montert dette på flere biler....bytta fra kw til supersport på en golf gti og han ble veldig fornøyd

 

Jeg vet som sagt at supersport-gewinde ble solgt for 3200-3500 ferdig levert her i Norge gjennom en samlebestilling i VACN.

 

Jeg mener ikke at dere ikke skal tjene penger, for all del og synes dere gjør en bra jobb tross alt siden dere sponser prosjekter o.l. Men rett skal være rett.

 

Men når dere setter ting på spissen, da gjør jeg også det... cheers

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste grunnen til at det er krangling i denne tråden, er at folk ikke klarer å lese hva som står i postene. Typiskt bilforumet.net desverre. Flere her inne klarer på en eller annen måte å vri og vrenge på setninger, og hente sitater ut fra setninger. Skjønner dere ikke at argumentene deres faller gjennom, hvertfall når vi oppegående leser postene og ser hva som faktisk er skrevet.

 

Supersport er knallbra til prisen, og KW er også bra til sin pris. Ikke alle vil betale 10-15.000,- for å senke bilen sin. Og ikke alle vil kappe fjører for å senke bilen sin. Fjørkapping burde egentlig ikke være et tema, men noen vil oppnå ting ved snarveier. Man velger det som passer en selv. Det som er saken her, er at Supersport er et godt nok justerbart senkesett for folk flest. Det er ikke beregnet til heftig banekjøring osv, og de som ikke skjønner at ikke alle skal grisekjøre på bane bør ikke skjelle ut folk uten å skjønne hva de har skrevet.

 

Da synes jeg du skal lese gjennom postene en gang til siden du er så forbanna oppegående. :hammer

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du viser jo selv i posten rett over at du ikke skjønner hva han mener. Det han mener er at Supersport kan senkes ned 110mm om man skal stille ut. Det er klart bilen blir lite kjørbar om man senker så mye. Synes du det er rart han ikke skryter av en bils kjørbarhet når den er senket 11cm?

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo klart at det er jo vi som "ikke leser" trådene som påstår at et supersport-gewinde er bedre enn et KW-gewinde.

Regner med det er Eyecandyracing du kritiserer.

 

Les første siden av tråden en gang til du, så ser du at i nest nederste post står grunnen til at vedkommende som byttet fra FK til Supersport ble fornøyd med resultatet.

 

Post nummer tre fra toppen på side to står det at Eyecandyracing er "klart mest fornøyd med supersport når man tar forholdet pris/valitet/levetid/egenskaper".

 

De påstår ingen steder at et Supersport-gewinde er bedre enn et KW-gewinde, men at det rett og slett gir mer valuta for pengene m.t.p. pris/valitet/levetid/egenskaper, og at det er bra nok for folk flest. I tillegg fører de både KW og Supersport.

 

Beklager at jeg er så forbanna oppegående.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

409 euro kommer på 4345 uten frakt...eller tollgebyrer så ved mindre man får noen til å komme med dette gratis til deg på døra...løpe forbi tollerne på grensa....vil dette havne på mer enn det vi tar for det...

 

Kanskje du bør investere i en ny kalkulator? Eurokursen pr. idag i følge DNB sine kurser er i underkant av 8 kr. Da blir det jo 3272,- ikke 4345 som du oppgir.

 

Beklager at jeg er så forbanna oppegående.

 

Du er herved unnskyldt, men det er vel litt snodig at flere enn jeg reagerer på uttalelsene til Eye Candy kommer med. Men nok om det.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj.. Hvorfor så hårsåre.. Etter hva jeg kan se er dette blitt en diskusjon med to tema.. Pris og kvalitet.

 

Når det gjelder prisen - kan man sikkert finne supersport billigere enn hos oss, bruk gjerne timesvis på å spare noen hundrelapper - men for all del - husk å legge på mva, frakt, mva på frakt og fortollingsgebyr når man sammenlikner priser. Dessuten finnes det kjøp og salgs kurser, så sjekk med din bank hva som er gjeldende med dagens kurser og hva du kan få kjøpt for.. Dessuten finnes det også useriøse aktører rundt i verden, og det er noe i at er noe for godt til å være sant er det ofte det.. Så ved en vurdering må man også ta i betrakting at man MULIGENS blir lurt.. Dessuten, hvis det er noen som ønsker å gjøre ett gruppeinnkjøp kan vi få ordnet en bedre pris enn den vi har nå, det er tross alt frakt og gebyrer som er en stor del av kostnadene for oss også..

 

Når det gjelder kvalitet på supersport mener jeg at man får veldig mye for pengene. Selvfølgelig finnes det bedre understell - ingen tvil om det.. MEN for 99% er supersport mye mer enn bra nok, er ikke alltid nødvendig å skyte spurv med kanon.. Vi forsøker bare å vidreformidle riktig kvalitet, og ikke nødvendigvis de mest profilerte merkene på makedet. Tro meg, jeg selger gjerne andre merker som jeg tjener langt bedre på - så en eller annen grunn må det være for at vi gidder å ta denne diskusjonen.. hellothere Fjører og dempere er tross alt en slitedel, og blir utsatt for store belastninger fra ytre miljø. Så la oss gjøre ting klart en siste gang. Supersport gir sansynlig mest for pengene (nytte/kost) - men det finnes merker som har bedre egenskaper, men til en langt høyere pris. Vi har aldri påstått noe annet hvis du ser igjennom postene. MEN de har en del kvaliteter som ikke alle andre merker har - supersport senker 110mm, mens de fleste andre konkurentene senker 60-80mm. Vi har heller ikke påstått at det er behagelig å senke bilen 110mm, og selvfølgelig blir det vanvittig stivt å kjøre med - men det ser bra ut, for NOEN er det en god egenskap i seg selv..

 

Men for all del, kjøp gjerne noe annet enn supersport enten av oss eller noen andre, jeg kan ikke gjøre noe annet enn å gi dere anbefalinger. Enhver er fri til å velge hva man vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt jeg... Hva har du skrevet her da? :hammer

 

siden vi driver frima må vi se på den gjennomsnilltlige kursen over enn hvis periode...tok denn eog la på m.v.a noe ikke du har gjort...

 

Ser at du er med i komitee for vag klubben....dere mister svært mange samarbeidspartnere med den barnslige og usaklige oppførselen dere har...er ihvertfall det de flest firmaer vi sammarbeider med nå har informert meg om etter å sett denne tråden....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår