Gå til innhold

coilovers??

Ranger emnet


badass81

Anbefalte innlegg

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er vel du kanskje litt inhabil, veit ikke jeg?..

 

http://www.a-dekk.no i Sandefjord forhandler hvertfall FK.

 

Er vel egentlig ikke det siden vi også importere mange forskjellige typer understell , men med prisene og kvaliteten supersport så anbefaller vi disse selvom det ikke er de vi tjener mest penger på å selge....

 

så er vel jeg faktisk en av de som har litt fornuftig å si om det...de som har bundet seg til å importere kun et merke vil jo fremme dems så mye dem klarer...de som har en type på sin bil vil jo fremme dette så mye man bare kan..(man vi jo som regel ha det beste selv) vi har demontert/montert/solgt mye forskjellige merker....og er klart mest fornøyd med supersport når man tar forholdet pris/valitet/levetid/egenskaper

 

Vil også legge til en annen ting...husk at demper/fjærer er slitedeler på en bil...så hvis man legger massevis av penger i understell, ikke bruker bilen til konkurranse....så vær klar over at dette må byttes senere uansett....mange som ikke tenker på det når dem bruker opp alle pengene på understell

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt hvor det var, da det ikke var jeg som skulle bestille.

 

Spør Cheron. Tror det havna på rundt 3300 kroner.

 

Han henta det i Sverige, da. Da betaler du 16% VAT istedenfor 25% moms.

 

Tror gjør man i kirka, Kom med en link du :hammer

 

.mva i sverige er det samme som norge....riktig nok er det enkelte bilprodukter du har 20% på istedefor...i tilegg til dette trekker svært få firmaer ut m.v.a når dem selger til utlandet dette er kun de store som har papirer ol til å være eksport firma...

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger du ut linken til der det selges?....hvis du går inn på supersport på supersport sine sider så selges disse til 617,74 Euro til mk1

 

Så raskt regnet blir det: 617,74X8,5X1,25 = 6563 og det er da uten å ta høyde for frakt/tollavgift og faren for feilsendelse/skade på varen....

 

Ser du i Tyske bilblader er det vel ikke et sted de selges over 399 EUR, med frakt og mva havner du da på ca 4400,- med dagens valutakurs

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så mange steder de selges for UNDER 399 euro heller...! :)

Men 4400 NOK er en realistisk pris...Men da må du som regel "Deutsch sprechen", overføre pengene på forskudd, betale bankgebyr for utenlandsoverførsel, vente 2-4 uker og håpe at settet ikke er skadet når du mottar det....

Sann sett er vel ikke pris på 5000,- i Norge noen upris... hellothere

 

Gratis i overføre i Skandiabanken og koster meg ingenting på VISA. Jeg kan ikke tysk og handler masse i Tyskland, er vel mer regel enn unntaket at deg jeg kjøper til bilen min kjøpes i utlandet. Polo'en hadde vel kostet meg 300K hadde jeg kjøpt alt her

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du i Tyske bilblader er det vel ikke et sted de selges over 399 EUR, med frakt og mva havner du da på ca 4400,- med dagens valutakurs

 

Prisene som står i tyske blader er priser fra

 

Hvis man går inn på supersport sine sider finner man ut at prisene varierer MYE dyreste koster over 700 euro...

 

Kom med noe linker o.s.v så vi får se hvor dette er så billig?

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det billigste til golf 1 på ebay nå er 399, rart du ikke fant det når du var inne og sjekka... :rolleyes:

 

Dessuten er du kanskje ikke så stødig i Tysk heller, ettersom dette settet kun er justerbart på framakselen, og ikke bak........... :D

 

Jag har handla av Maxxtune før, og ble rævpult, ettersom han tok borti 50 euro i frakt....

 

Ting er ikke alltid slik som de ser ut....

Handlet selv supersport i tyskland og det kom på 349 euro....

Nå skal det legges til at supersport måtte trekke tilbake en serie slike gewinde pga problemer med sveisingen ;)

Maxxtune i berlin er en ok sjappe det,handlet der selv.

friedrichs-motorsport er en "internett sjappe" ala de fleste norsk tuningsjapper med kun ett lager og ingen butikk.

Eye Candy:Dersom KV`et var rusta etter 2 vintere så synes jeg det er merkelig da de nye er rustfrie.

Spennende å se hvordan det supersport settet er etter 2 vintere da

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror gjør man i kirka, Kom med en link du :hammer

 

.mva i sverige er det samme som norge....riktig nok er det enkelte bilprodukter du har 20% på istedefor...i tilegg til dette trekker svært få firmaer ut m.v.a når dem selger til utlandet dette er kun de store som har papirer ol til å være eksport firma...

 

Men i Tyskland er det 16%. Momses det der, må det ikke momses i Sverige.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår