Gå til innhold

coilovers??

Ranger emnet


badass81

Anbefalte innlegg

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen som vet hvor eg får kjøpt rimlige sett med coilovers til mk1 gti? må vere justerbart forann og bak.

 

Jeg skal selge mine KW gewindefahrwerke om ca 6 uker. Disse er høydejusterbare foran og bak, samt at man kan justere stivheten foran. De har gått ca 25000km. Disse er helt konge på bane, og også meget bra på veien..hvis du ikke er kresen på komforten:) De koster vel rundt 10000 nye, selger de for 4000kr.

Golf MK1 2.0T16v Leichtbau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersport er veldig bra....har montert dette på flere biler....bytta fra kw til supersport på en golf gti og han ble veldig fornøyd

Kan man justere stivheten på Supersport?

En kompis har bestilt fra dere nå, og jeg kommer til å gjøre det selv når jeg får penger. Hvor lenge varer tilbudet? ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man justere stivheten på Supersport?

En kompis har bestilt fra dere nå, og jeg kommer til å gjøre det selv når jeg får penger. Hvor lenge varer tilbudet? ;)

 

Du bør vel ikke bry deg om hvor lenge tilbudet varer, når settet koster 1500 mindre om du bestiller fra Tyskland?

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man justere stivheten på Supersport?

En kompis har bestilt fra dere nå, og jeg kommer til å gjøre det selv når jeg får penger. Hvor lenge varer tilbudet? ;)

 

Man kan ikke justere bare stivheten...men når man strammer/slipper ut fjære som justerer høyden blir det også stivere/mykere....

 

Vi vil nok ha tilbudet ut september ihvertfall....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør vel ikke bry deg om hvor lenge tilbudet varer, når settet koster 1500 mindre om du bestiller fra Tyskland?

 

Legger du ut linken til der det selges?....hvis du går inn på supersport på supersport sine sider så selges disse til 617,74 Euro til mk1

 

Så raskt regnet blir det: 617,74X8,5X1,25 = 6563 og det er da uten å ta høyde for frakt/tollavgift og faren for feilsendelse/skade på varen....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet fra KW til supersport og ble fornøyd???

Jeg gjorde motsatt og ble fornøyd.... supersport kan ikke måle seg med KW var 2

 

Stemmer det...etter 2 år med kw var det rustne fjærer og foringene var smuldra opp så var nesten umulig å få dem av bilen i tilegg var dempere utslitt

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår