Gå til innhold

coilovers??

Ranger emnet


badass81

Anbefalte innlegg

Men i Tyskland er det 16%. Momses det der, må det ikke momses i Sverige.

 

Men da må du resie å hente dette selv, får du det sendt fra sverige må du betale m.v.a inn i Norge....

 

Hvis du da tar tapt arbeidstid + bensin penger+ bompenger for å resie til sverige for å hente...å det er snakk om at du tjener ca 500-1000 kroner.... så ser du at dette ikke er så lønnsomt...

 

Si du bruker en dag på å hente det ut...som du heller kunne jobba på jobben din å tjent min 100 kroner timen...så starter du å se hvor mye man faktisk taper på å gjøre sånt

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Husker ikke helt hvor det var, da det ikke var jeg som skulle bestille.

 

Spør Cheron. Tror det havna på rundt 3300 kroner.

 

Han henta det i Sverige, da. Da betaler du 16% VAT istedenfor 25% moms.

 

Ikke helt riktig... Fikk henta det i Tyskland av Turbopolo og frakta til Norge. Kom på 3200 kr ( med kurs fra januar ) inkludert stabstag. 429 euro. TIlbudet står enda hos http://www.maxx.tune.de

 

Når sant skal sies har jeg enda ikke fått prøve Supersport understellet enda. Mange som har hatt det har ikke snakket så veldig positivt om dette merke, i og med at det ikke er rustfritt, gjengene ruster, og at det blir "ubrukelig" stivt når man senker til bunns.

 

Årsaken til at jeg valgte Supersport og ikke FK, KW eller hva f... som finnes på markedet, er rett og slett at cabben blir kjørt kanskje 5000 km i året, og da gidder jeg ikke å bruke 10 000 kr på f.eks KW. Så enkelt er det :)

 

Ha en fortsatt god sommer!

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt riktig... Fikk henta det i Tyskland av Turbopolo og frakta til Norge. Kom på 3200 kr ( med kurs fra januar ) inkludert stabstag. 429 euro. TIlbudet står enda hos http://www.maxx.tune.de

 

Når sant skal sies har jeg enda ikke fått prøve Supersport understellet enda. Mange som har hatt det har ikke snakket så veldig positivt om dette merke, i og med at det ikke er rustfritt, gjengene ruster, og at det blir "ubrukelig" stivt når man senker til bunns.

 

Årsaken til at jeg valgte Supersport og ikke FK, KW eller hva f... som finnes på markedet, er rett og slett at cabben blir kjørt kanskje 5000 km i året, og da gidder jeg ikke å bruke 10 000 kr på f.eks KW. Så enkelt er det :)

 

Ha en fortsatt god sommer!

 

Okay. Greit nok.

 

Uansett billigere. :p

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette her blir bare latterlig å fryktelig dratt ut off topic.

 

Går det ikke bare ann å innse at hvis man vil så kan man få det billigere en tilbudet ditt da å ferdig me det?

 

blir bare dumt om elkjøp sku komme å forsvare hvorfor de selger en tv til 10k som koster 9k på ekspert...

 

Hvis du leser hele innlegget så er det eneste jeg skal frem til er at ting folk sier bør være riktig og at man må vise hvor man får tak i det billigere...ellers blir det bare for dumt å slenge ut slike utsagn......vitkige her er jo at folk blir opplyst om ting som er riktig å ikke hva andre tror...skal man først informere andre er det viktig at denne informasjonen stemmer og ikke bare er synsing

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår