s90r Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Kom gjerne med forslag til seriøse folk med bremseutrustning. VS Motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 VS Motor VS kan sakene sine, men har han navrulle da? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 VS kan sakene sine, men har han navrulle da? Dynopack = navrulle ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Trodde vs bare hadde mulighet til å bremse motorer? (altså hverken tradisjonell-, eller "navrulle") Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Har det toppet seg helt for deg nå eller!?!De Volvo-toppene er bare toppen...av isfjellet. Har vel borti 20 tilsammen av varierende merker på vent her... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Vidar bremser motorene løst han... blir nok ikke så lett å dytte hele 850'en inn i dynorommet hans... :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Reodors egen hoffmekaniker og undertegnede bør kanskje sette oss opp på liste da for å bli med på isfjellet. Det er jo tross alt bare 10% som er synlig når man ser toppen av isfjellet. Så du har vel jobb i lang tid fremover. Men det er vel sånn det skal være tenker jeg. Kom til å tenke på en ting her... Det er jo bare ett par ting som mangler på Reodors liste over prosjekter. Det er vann og luft fartøy. Men det er kanskje dumt å nevne noe sånt til en mann av dette kaliber.:blunk: Toget har vel en mulighet til å ta form etterhvert også siden delen begynner å bli rene. Du får legge inn søknad om åpnig av gamle tertitt banen så vi kan ha tog/bil treff i framtiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboost Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Når er det du for slengt bilen sammen da? Ringstad har bestillt seg helt ny rulle, men han har ingen erfaring med autronic. Beste må vel være trond stenbøl eller bjørnstad bil da begge er gode på autronic. Siter Mer ladd gir mer sladd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboost Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 hvorfor denne ovenifraogned holdningen din Turboboost?Turboed1 har hjem nr til JE om det hjelper deg;) Job nr er ikke tlf nr til je din klovn. Job nr er nummeret som forteller alle spec om stempelet. Nr står på stempelesken. Siter Mer ladd gir mer sladd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboost Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Og hva mener du egentlig med dette? Er Autronic dårlig? Kunne du heller ikke si litt mer om hvorfor de sliter med fusk? Skyldes det rett og slett at de har kjørt med for lav kompresjon eller for små dyser? Eller har drivstoffet begrensninger som gjør det uegnet til trimming. Hvordan kan jeg unngå alt dette? Mye av feilen ligger i fordeler feil som kan bli et problem sammen med autronic. Autronic har den dårligste tenningsboksen av alle sprut på markedet. Dvs ingen. Men med 5 gromme coiler med innebygget sluttsteg burde dette bli bra. Siter Mer ladd gir mer sladd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Når er det du for slengt bilen sammen da? Ringstad har bestillt seg helt ny rulle, men han har ingen erfaring med autronic. Beste må vel være trond stenbøl eller bjørnstad bil da begge er gode på autronic. Jeg håper på å få slengt den sammen i sommer. Det avhenger av hvor lang tid det tar å designe motorrommet. Veivpartiet er ferdig avbalansert denne uka og toppen blir vel også ferdig snart vil jeg tro. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Job nr er ikke tlf nr til je din klovn. Job nr er nummeret som forteller alle spec om stempelet. Nr står på stempelesken. Hvis Photoshop sto meg bi så skal Job# være radert bort på de bildene jeg har lagt ut på nettet... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Mye av feilen ligger i fordeler feil som kan bli et problem sammen med autronic. Autronic har den dårligste tenningsboksen av alle sprut på markedet. Dvs ingen. Men med 5 gromme coiler med innebygget sluttsteg burde dette bli bra. Som sagt vil tenningsanlegget mitt bestå av en multiplexer, 5 coiler med innebygget sluttsteg, hallgiver på kammen og hallgiver på veiva. Jeg har tro på at det blir en stabil løsning. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Job nr er ikke tlf nr til je din klovn. Job nr er nummeret som forteller alle spec om stempelet. Nr står på stempelesken. *ironiens venner, en stor og glad gjeng* Reodor, du får si i fra når du skal utover, så blir jeg gjerne med. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 VS kan sakene sine, men har han navrulle da? Han har kun motorbenk. Men hvorfor ikke bremse motoren før du setter den inn? :) Da slipper du problemer med oppheting av motor og fuelsystem under bremsing, dessuten er han vel den som er best på Autronic i norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.