Shakotan Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Sjekk denne lille snutten fra runde 3 i årets D1. Legg spesielt merge til Suenaga i blå ReAmemiya RX-7... Damn!!! :partyon http://www.cartv.com/content/research/channels/index.cfm/channel/cartv_video/action/showvideo/vid/d_0132/vscat/DRIFTING/vcat/Motorsport/pagenum/1 Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Rått! :pray Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Noe av det råeste jeg har sett. Han har en helt syk vinkel før siste venstre svingen.. I siste svingen også egentlig. Og at han holdt flatt når bakhjulet forsvant over kanten i første høyren.. En av de gangene du tenker "Whoaw.. " og ser gjennom klippet et par ganger. Helt værst :respect Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 sinnsyke biler dette ja. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Helt vilt. Kunstløp med bil. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 det der er vel runde3 ? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 det der er vel runde3 ? Lurer litt på det jeg også. Runde 4 var jo på Autopolis. Sto runde 4 på v-opt.co.jp tror jeg, men der sto det også 2004, noe det jo ikke er ettersom Kumakubo kjører Impreza... Samma egentlig. Er sykt fett uansett :D Edit: Står jo runde 3 på siden som linken viser til. Dumme meg :hammer Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 ja og orido kjører supra.. eller med andre ord... orido kjører :P (han var vel dommer frem til i fjor?) og nå off topic: når kommer siden din opp? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 den impreza'en var kul. sikkert ikke noe jobb med bygge om til rwd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 den impreza'en var kul. sikkert ikke noe jobb med bygge om til rwd. Usikker på om du var ironisk eller ikke, men i utgangspunktet er det jo ikke så vanskelig. Men så har ikke JUN valgt den enkleste løsningen da. Sitter en 2,5l Legacy motor og S15 girkasse på denne. Usikker på bakaksel men mener at det var enten Skyline eller Supra :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt JDM Option filmene over nett? Helst til under 200 kr filmen, da regner med at dette er best å kjøpe i utlandet siden det ikke er mulig å få slike priser her til lands. Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 :wave Sinnsykt pent! Se ride along filmen med Orido også. Går så sykt fort. Noen som vet om det er den nye Supra'n til Orido(skulle bygges av de som bygger JGTC bilene) eller bare oppgradering av den gamle? btw. Iwai med Starlet'n er konge!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Småhissig kjøring :D Så akkurat "Best Motoring - Drift Bible with The Drift King Keiichi Tsuchiya" Han har også litt peil :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 linken virker ikke :eek: :hammer Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt JDM Option filmene over nett? Helst til under 200 kr filmen, da regner med at dette er best å kjøpe i utlandet siden det ikke er mulig å få slike priser her til lands. Jeg bestilte de rett fra option. Da kosta det omtrent en 200-lapp for filmen med frakt. Men jeg bestilte bare en film, så jeg slapp moms, bestiller du flere filmer samtidig må du fort betale moms på det (fordi verdien av pakka kommer på 200kr+) Om det lønner seg å bestille en og en eller fler om gangen, veit jeg ikke. men, ja det er mulig å få filmene rett hjem i postkassa for under 200 kr. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg