Gå til innhold

Drift Addict

Bruker
  • Innholdsteller

    382
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Drift Addict

  • Bursdag 03/08/1979

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Gjett..
  • Modell (eks S4)
    RS13
  • Biltype (eks Audi)
    Nissan 200 SX
  • Årsmodell (eks 1995)
    1991
  • Yrke eller sivil status
    Yrkesaktiv
  • Motor (eks 1.6)
    CA18DET
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    300 hk,- tung høyrefot

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Oslo

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Drift Addict's Achievements

  1. Det eneste vi har til felles må vel være hårsveisen og det faktum at han vant STCC med en Nissan..;) Jeg forteller dessuten mye bedre historier. Trenger ikke putte på en tier engang,- bare fyll på med øl..:cheers: (Stikk innom Kolbjørn på lørdag så får du se..) Men et nytt Drive hadde vært på sin plass. Problemet er vel at tidsskrifter generelt er på vikende front for dette feiende flotte nye mediet de kaller for "internett".. Og når vi i norge sliter med å holde liv i to tabloidaviser, hvorav den ene er i alvorlig hardt vær (Ref Dagbladet) ligger det jo i kortene at et såpass smalt segment som autofile tidsskrifter får en noe dårlig inntjening. De aller fleste forlagene registrerer en nedgang i dette segmentet med et par få hederlige unntak. Såh.. Og så sporer det helt av,- Ingen som husker det danske "Bilen motor og sport" fra tidlig 90-tall? Med artikler om kjøreteknikk og kompressortrim av Golf II bl.a. Eller det gamle tegneseriebladet,- tror det het "Vroom" eller noe slikt, med masse tegneserier med motorsport som en slags rød tråd. Hmmm..?
  2. Han lever i beste velgående. Sist jeg så fyren var på førermøte på vålerbanen. Kjøreturen med Minien husker han ingenting av,- smalt godt.
  3. Har gjennom en årrekke kjøpt mer eller mindre det som er å oppdrive av bilblader og det er sørgelig få som viser seg å gjøre varig inntrykk. Norske Max Power var ikke bra,- hvor mange i redaksjonen brant for bil? Drive var vel det siste norske bladet jeg hadde et godt forhold til, da spesielt pga Bolneset og Benkow på tur. Alltid artig, samt journalister som evnet å formidle kjøreglede i skriftlig form. Nå for tiden abbonerer jeg på EVO Magazine, og det er etter min mening såpass overlegent bra at jeg kan styre meg for f.eks bilsport og blader av typen Max Power/Redline. Dog hender det de blir handlet inn på lik linje med Banzai/Japanese Performance på grunn av en spennende artikkel her og der. Kan også anbefale Practical Performance Car, men det er vanskelig å få tak i. Masse gode tekniske artikler om motor/drivverk/understell. Gatebil må jeg dessverre handle av og til pga bekjente linselus som sniker seg med i en artikkel eller to. Autofil må vel sies å ha en veldig bred apell, men er nok litt "soft" for den harde kjernen av bilentusiaster. Jan Erik foteller meg om størrelsen på nye BMW M3 sitt eksosanlegg.., mens jeg vil vite om den er fin å balansere på gassen med fullt øs i 3 gir.. :well: En uønsket bieffekt av bilhobbyen må være alle bladene som hoper seg opp. For ikke f.. om jeg kaster dem. Må vel tenke på å lage et bibliotek etterhvert. :lol:
  4. Er vel ikke det sykeste vi har sett vel? R-dekk samt brems og brekk brukt sammen. Hadde han bare ligget på bremsen ville det nok gått gæli. Sikkert satt opp stivt foran for å unngå å legge for mye vekt på forhjulene i en sånn situasjon, som herr FSR påpekte.Setter en knapp på et godt set-up for banen samt sjåfør(er) med baller..;)Nye dekk med stivere sidevegger hvert år gjør vel også sitt? (Med tanke på å beholde grepet, dekket bruker slitebanen optimalt) Var så lenge siden sist jeg postet på forumet..:watchout
  5. Nå satte Dale bilen i autovernet på første turen da..;) Tok fangeren og litt av høyre forskjermen..
  6. Jaja,- så lenge du likte lufteturen så er jeg happy..;) Hadde vært kult om jeg fikk se kjøringen på film, det er alt..:) Likte klippene hvor man ser Hallon bakfra (ha haa) inn mot traseen.,- er tydelig hvordan bil dekk og g krefter jobber. Det klør litt i gassfoten!
  7. Hmm.. Du trenger ikke mer motor..:worshipbm: Knall film,- kult redigert! Eneste jeg vil pirke på er at jeg ser ikke om det er meg eller noen andre som kjører den hvite supraen i de 5 sekundene den er med..:shake Bring on next year!!
  8. Vi snakker spacere...;) Hjulene tar i vangene ved fullt utslag.
  9. Årets første treff. RS bane på Ringbanen i regi av Nissan 200 SX OGN. Ble litt frikjøring..(Les sidelengs) Her er redskapen ;) 1991 mod S13 med 3"eksos og filter og tanabe understell.
  10. Hvis du finner film fra DTM rundt 90 tallet på Nürburgring så må du gjerne legge ut det også..;) Veldig bra film dette..:)
  11. Husk at lærekurven innen drifting er omvendt proporsjonal med antall hekto sand passasjeren drar med seg inn i bilen etter å ha vært ute og dyttet.. Står i hakkespettboka.. :bok
  12. Veldig bra,- morsomt med litt diverse fester for kamera og bra variering av inboard og litt fra siden av banen. Bra!! I år får jeg et sårt tiltrengt hk tilskudd også..:hammer Gleder meg til sesongen starter,- den med minst avkjøringer spanderer pils på Gatebiltreffene.. ;)
  13. Aldri over 1,4 bar med original toppakning ;) Hva slags oppsett kjører du med? Skal prøve meg med en 1,2-1,4 bar selv til sommeren,- håper det ikke sier bang :) Kjøp en 1,6 mm ståltoppakning,- legg ut en post på 200 forumet.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår