Gå til innhold

Måtte idiotene BRENNE i helvette!

Ranger emnet


thklinge

Anbefalte innlegg

Tja, egenandelen for glasskadene ihvertfall. Lakkskader fører til et 30% bonustap +egenandel. Bonustapet utgjør ca 32.000.- så det er uaktuellt å ta det på forsikringa. Om dem derimot hadde kjørt et skrujern i låsen, eller prøvd å stjele no, så hadde det ikke vært noe bonustap.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du hadde hatt alarm ville du sluppet både bonustap og egenandel.

 

Men dekker ikke tyveriforsikkring, også herverk.

Hadde ett forsøk på innbrudd i min, men fikk dekka lakk, ny dør++ uten egenanndel. Hadde da alarm.

 

Ang ruta di, det tar ca 1uke å få deler fra tyskland.

Håper bilen din blir som ny igjen. Nydelig bil

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alarm hjelper ikke hos Gjensidige. Det er bonustap uansett så lenge det er hærverk. Det tok 8 dager å få opp ruta første gangen, da var den knust i transporten. Gikk heldigvis bare 6 dager på andre forsøk, og nå er de nye rutene montert på bilen! :) Nytt speil ligger i garasjen.

 

Av planer videre så blir det vel:

 

* Felger - Har hentet 8x18" type MAS Italy Sagitta. Så nå trenger jeg noen dekk i 225/40-R18. Fant noen ganske rimelige på http://www.dekkonline.com, fra 944.- / dekket (Nankang ellerno) til ca 1200.- for kvalitetsdekk.

 

* Senkesett - Har bud inne på et KW type 2 som er kjørt 5000km.

 

* Vinterstash - Xenonlys og regnsensor.

 

Så får vi se til våren om det blir glassfiber i alle himmelretninger... Time will show..

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så forbanna på folk som ikke har respekt for andres eiendom.

 

Igår kveld ringte en kamerat og spurte om jeg kunne kjøre hjem til han, hente ølene som lå i bagasjerommet hans og komme bort på festen med dem.

 

Som sagt så gjort. Kom på festen, parkerte sykkelen, gikk inn med ølene til han og tok en røyk. Når jeg kom ut, var det ikke noe husqvarna å se. Fant den litt senere slengt i grøfta oppe med veien.

 

Når jeg finner synderen, skal jeg få med meg en gjeng og velte bilen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere folk som sitter her og forteller hva dere hadde brukt øksen til, og tilbyr nermest å reise opp for å drepe disse idiotene som har vert ute i fylla og drete på leggen. Sefølgelig er det kjedelig at noe slikt skjer med deg, men det er jo dere folk som høres syke ut.

 

Trenger ikke tilbakebetale dumme gjerninger med ennå dummere hevnaksjoner.

 

Ta og sleng ut noen bilder av bilen din da så vi får se hvordan den er blitt etter reprasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ekke så mye å se enda, alt er som bildene her: Astra, med unntak av at det er fire riper på a-stolpen og noe småtterier på panser / venstre dør. Skal sjekke passformen til felgene, og muligens legge den lyseste sotefilmen på siderutene ikveld, kan ta noen bilder i garasjen da.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere folk som sitter her og forteller hva dere hadde brukt øksen til, og tilbyr nermest å reise opp for å drepe disse idiotene som har vert ute i fylla og drete på leggen. Sefølgelig er det kjedelig at noe slikt skjer med deg, men det er jo dere folk som høres syke ut.

 

Trenger ikke tilbakebetale dumme gjerninger med ennå dummere hevnaksjoner.

 

Ta og sleng ut noen bilder av bilen din da så vi får se hvordan den er blitt etter reprasjon.

Men hva skal en gjøre da??

Ta idiotene spør du meg! bambam

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noen sakspapirer jeg, bare bekreftelse på at forholdet er anmeldt. Kan ikke si jeg interesserer meg så veldig for hvem det er. Har ingen tro på at man skal hevne straffbare handlinger med grovere straffbare handlinger. Om derimot politi og rettsvesen ikke klarer å rydde opp, da kan man dra på besøk og snakke tegnspråk. Cash skal jeg ha uansett.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i landet er det best å være skurk.

Det er disse som får best behandling.

Mens vanlige normale folk som tilfeldigvis blir utsatt for en idiotisk handling av en idiotisk fyr, må ta til takke med å betale den svindyre egenandelen og bonustap. Mens skurken har hatt det "gøy" og herpet eller fyllekjørt med noen vi holder kjært. Og når politiet tar dem så må de slippe dem ut igjen samme dag fordi de påstår at det er for hard påkjenning for dem å sitte inne eller mange andre idiotiske grunner.

Så hadde vi vært smarte så hadde vi også valgt dette "yrket" Idiot yrket!!!!

Da kan du gjøre hva du vil uten å få svi for det.

 

Irriterer meg så jævlig at de slipper unna alt.

 

Vi tar bedre vare på de kriminelle i dette landet

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår