Gå til innhold

Måtte idiotene BRENNE i helvette!

Ranger emnet


thklinge

Anbefalte innlegg

Har opplevd noe lignende eg og Stod på parkeringen på senteret med Golfen min (Akkurat hentet den fra lakkeringen) Kommer ut og ser 2 stygge riper langs hele høyresiden regner med at det var en eller annen dritt som ikke kan holde styr på handlevognen sin! de burde Bli straffet Grusomt hengt og #"¤%"¤¤ grrrrrr! 15000krkostet det meg! det er plagsomt det! nesten like plagsomt som og få knust bilen ikke like ille (nesten like dyrt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hallo ?! det er bare snakk om en bil, ro ned. skjønner at folk kan bli aggressive men herregud. Verre med blind vold osv som gir varige skader på mennesker, en bil kan lakkes/rettes i alle rettninger...

 

Bare en bil? Jeg hadde blitt 10x mer forbanna hvis noen hadde ripa opp bilen min i forhold til om en fyr hadde dratt til meg uten grunn!

 

Ja klart det er ille med blind vold, men det å ødelegge bilen til folk som gjør at man må punge ut titalls tusen + evt tap av bonus er ikke "bare bare" det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, en bil er en bil, og et menneskeliv kan aldri erstattes.

Men dog...

Min kjære far fylte år forrige uke, og jeg hadde hatt presangen hans liggende siden før sommeren: øyelokk til familiens V40.

På bakgrunn av en uttalelse han kom med: "Dersom jeg ikke hadde hatt to flotte gutter og en skjønn kone, så hadde jeg nok stylet bilen." fant jeg ut at jeg ville hjelpe litt på vei :thumb

Øyelokkene lå og ventet på ham når han kom hem, og rett etter at middagen var svelgt unna var det ut for å montere.

Siden han er litt nøye på alt, fant han ut at øyelokkene måtte deles pga blinklysene. Dersom blinklyspæren ryker, må hele blinklyset taes ut av skjermen for å komme til pæren.

Delte øyelokkene i to, og limte på med den medfølgende sikaflexen.

Bilen stod med teip på øyelokkene natten igjennom for å få feste seg skikkelig.

To dager senere var mor, far og lillebror i Åsane (utenfor Bergen) for å kjøpe datamaskin til lillebror. Når de kommer ut igjen fra Elkjøp, så har faen meg en eller annen jævel av en sadist REVET AV øyelokket på venstre blinklys!!!!

Og på sikaflexen som satt igjen kan en tydelig se at vedkommende har måttet ta i for å få øyelokket av....... anger2

Pappa leitet rundt over hele parkeringsplassen, tittet under biler og i søppelspann for å finne igjen biten, men uten resultat. Dersom det ikke var med vilje, kunne de jo alltids lagt biten oppå panseret eller taket, slik at de kunne finne den igjen.

Kjente jeg fikk helt vondt i magen når han sendte tekstmelding og fortalte det...

Mange mener nok at det er å overreagere, men dersom jeg hadde tatt vedkommende jævel på fersken, hadde det vært ingen nåde.

Jeg hadde løpt de RETT ned og slått de helseløse!!!! Slått åtte ganger først, spurt etterpå.

Som Fastra skrev: de kunne gjerne slått meg i trynet helt uprovosert, men rører de bilen min....då blir det kless, big time!!!

 

thklinge, håper du får nok igjen av de to drittungene til at utgiftene til lakk blir så små som mulig. Nesten kriminelt av Gjensidige å ikke gi igjen på RENT hærverk.

 

Mvh Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En morsom straff kunne jo vært å kle de nakne, skrive "biltyv" eller no mer passende på brystet på disse kara med sprittusj, kjøre de utenfor et populært utested på en lørdagskveld i en bil uten skilter, lenk de fast i en lyktstolpe og la de stå der til snuten får henta dem:)

 

Ikke noe er som offentlig ydymkelse:)

 

De penga bør jo være krevd inn på forhånd da, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En morsom straff kunne jo vært å kle de nakne, skrive "biltyv" eller no mer passende på brystet på disse kara med sprittusj, kjøre de utenfor et populært utested på en lørdagskveld i en bil uten skilter, lenk de fast i en lyktstolpe og la de stå der til snuten får henta dem:)

 

Ikke noe er som offentlig ydymkelse:)

 

De penga bør jo være krevd inn på forhånd da, hehe

 

God ide.. :) eller knytte personen fast på panseret på en knust bil, og skrive: "Jeg gjorde det!" på han!

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo ?! det er bare snakk om en bil, ro ned. skjønner at folk kan bli aggressive men herregud. Verre med blind vold osv som gir varige skader på mennesker, en bil kan lakkes/rettes i alle rettninger...

Det er ikke det som det er snakk om! Hvis du nokker ned ett menneske kan den andre parten allids forsvare seg selv men når man går løs på "døde" gjenstander er man rett og slett en feig jernedød tulling som fortjener :boxing og :iconsm

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo ?! det er bare snakk om en bil, ro ned. skjønner at folk kan bli aggressive men herregud. Verre med blind vold osv som gir varige skader på mennesker, en bil kan lakkes/rettes i alle rettninger...

 

Seriøst..du kan gå og legge deg!!!!!! Blind vold blir til noe vakkert i det noen gjør hærverk på biler. Blank lakk er verdt mer enn livet til de som gjør hærverk på biler!

1996 BMW Compact 3.2

1997 BMW M3 3.2 Coupe (solgt)

2002 Golf 4 TDI/GTI 150 HK (solgt)

1993 BMW 320 E36 M-Optic (solgt)

 

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mongojævlene har enda ikke vært i tingretten så lakkskadene forblir, noe som er surt ettersom jeg skal ha "DarkLight" på sia av bilen. Må vel bli i sort..?

 

Uansett, bilen har fått 18" hjul siden den ble så lei seg etter å ha fått juling :( Så gjenstår det å kjøpe vinterdekk til alle fire... Noen som vet om en bedre pris enn 5200.- for piggfrie vinterdekk (Pirelli W210) i 225/40-R18?

 

astra.jpg

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår