Gå til innhold

Måtte idiotene BRENNE i helvette!

Ranger emnet


thklinge

Anbefalte innlegg

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får ta noen tlf å få inn pengene.. Kan da ikke ta så lang tid.

 

Er latterlig at det er du som sitter igjen med de dårlige kortene. De er sansynelig ferdig med samfuns straffen sin. Og i dag kan en samfunsstraff være meget lite.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

NEWS! Jeg har fått spenn! ..igjen!

 

Hele 465 kroner og 51 øre fikk jeg den 4. februar! Sist jeg fikk spenn var 28. september... Hvis jeg får 450,- hver 4. måned +renter så vil det si at idiotene betaler inn ca 100,- / mnd. Dermed skulle de bruke rundt 180 måneder å betale meg tilbake alt de skylder. Bare 15 år igjen nå..! Jesus...

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en glede å lese hvert innlegg av deg, Ventogutt. Du skjønner, hvis du klarer å gi dem en så god omgang med pryl som disse gutta faktisk fortjener, hadde du vel fint klart å pådra deg en politianmeldelse selv.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk den om han som truet tyven. Kan fortelle at samme skjedde med meg. To narkomane snek seg inn min åpene utgangsdør i fjor sommer. Jeg var varm,og hadde satt den opp på lufting. Di var i full gang med å koble ned min nye PC, da jeg kom inn i stua å tok di på ferskgjerning. Ble fly forbannet å ba di dra seg til h..... ut, di gjorde som jeg sa, motvillig, og store i kjeften, da di ikke ble videre skremt av meg, da jeg er lam, og sitter i rullestol. Litt etterpå så jeg at di hadde fått med seg noen småting i fra meg. Et kamera blant annet. Jeg satte meg i min elektriske ute stol, tok med meg en luftpistol,som ser ut som en ordentlig revolver,for å skremme hvis di stelte istand med vold mot meg, og satte etter. Tok di raskt igjen,og forlangte tilbake mine tinger. Fikk et spark til svar. Dro fram luftpistolen og sa at jeg blåser beina av dere om dere trøbler mere med meg. Di ble livredde,kastet til meg kamera,og en dyr penn og dro seg unna meg. Jeg dro hjem,etter kort tid kom politi, med våpen, og forlangte at jeg overga meg. Jeg viste dem luftpistolen,og forklarte hendelsen. Narkisene hadde ringt politi,og anmeldt meg for trusler. Det hele endte til slutt med at jeg fikk en mnd på vann og brød på statens regning. Latterlig eller?

Panthera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår