Gå til innhold

hvilket bilspill spiller du fortiden?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

For tiden går det i Forza Motorsport, og for de som vil drifte, med riktig oppsett går det så bra som bare det! du kan også få 773 bhp i din Nissan s15... :D og Nissan Skyline Nürburgring Edition med over 1200 Nm hvis jeg ikke husker heeelt feil:) kose-spill... Og når jeg besøker søsteren min, spiler vi NFSC..

*-87 Golf Deuce. "Syvsoveren"

 

Overraskende kvikk 1,8 K-Jet

 

JKM Golf-crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ang. drifting i Forza; Jeg skjønner ikke hva problemet er. Drifter flott med default innstillingene jeg. Har mer med teknikk å gjøre enn setup'en. Eneste bil som jeg sliter med er 300ZX. Hvis dere sliter med at bilene spinner rundt, vil det lønne seg å bruke bedre dekk, og stille mer toe-out og mer negativ camber(ikke for mye). Det hjelper også å være mye mykere på gassen, for med de bilene som er spinhappy, skal det lite til. De bilene jeg liker mest er vel Caddy CTS-V og Mazda MX5. Den MX5'en tåler noen syke vinkler.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ang. drifting i Forza; Jeg skjønner ikke hva problemet er. Drifter flott med default innstillingene jeg. Har mer med teknikk å gjøre enn setup'en. Eneste bil som jeg sliter med er 300ZX. Hvis dere sliter med at bilene spinner rundt, vil det lønne seg å bruke bedre dekk, og stille mer toe-out og mer negativ camber(ikke for mye). Det hjelper også å være mye mykere på gassen, for med de bilene som er spinhappy, skal det lite til. De bilene jeg liker mest er vel Caddy CTS-V og Mazda MX5. Den MX5'en tåler noen syke vinkler.

 

Caddy CTS-V med motorbytte da formoder jeg? Den er helt konge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Forza Motorsport så kjører jeg for det meste min 240 SX... Den er veldig lett å drifte med:D Å til løp med raske biler bruker jeg Ferrari F40'n topptrimma å justert girkasse;)

 

 

Mvh.

Morten

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trykker på den øverste linken i posten du quotet.

 

Øverst på siden står det her:

D1RDGP_v1.2.rar

D1RDGP v1.2 patch for Racer v0.5.3 beta 2.0

(requires Racer v0.5.3 beta 2.0 to be installed)

WinRAR archive

1.20 MB

 

på den siden trykker du på det som jeg har markert rødt.

 

Har lasta ned jeg men får det faen ikke til og virke.. mangler en file i programmet som fucker opp alt ifølge maskina mi.. :(

 

Hei last ned denne: http://rapidshare.de/files/21686429/racer053b21.zip.html

Denne versionen er bedre en beta 053b30 <--(Mye bugs)

Angående den filen du manglet heter den "fmodex.dll"

Den filen + alt annet du trenger å vite om Racer finner du her:http://forum.rscnet.org/forumdisplay.php?f=111

Bare scroll nedover til du finner. Søke funksjon er der også.

http://www.kontrastforum.org Et allsidig forum (uten bil)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei, litt OT. Hvor får jeg tak i det Logitech G25 rattet som alle

snakker om? Høres veldig tøft ut. så hvis noen legger ut linken så blir jeg gla.. Takk og GOD JUL!:)

 

Litt hjelpeløs? :P Finnes en tråd om dette på første side i bilspillforumet.

Ellers har du alltids komplett.no og mpx.no, mye mulig de har det.

 

When in doubt :google the shit.

 

Har Driving Force Pro selv og det er konge, så G25 er nok helt avsindig morro. Clutch, ekte shifter og saker. Er nok ikke et dumt kjøp.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller ingen bilspill for tiden. Har ikke funnet noen fete bilspill i det siste... Spilte NFSU 2 når det kom ut for et par år tilbake, og likte Juiced i starten, Forza gikk jeg fort lei, og Gran Turismo har jeg ikke helt hatt sansen for.

 

Tenker det neste blir et rallyspill, det synes jeg er gøy. Kanskje Touring car også hvis det kommer noen nye spill snart.

 

Er det ellers noen nye bilspill å anbefale? Gleder meg vilt til å se Test Drive Unlimited når det kommer, spørs om det blir så bra som man håper og forventer....

BMW E46 M-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår