Gå til innhold

Bytte ut orginal cd spiller i Toyota Avensis 2000 Modell, trenger en 1-DIN monteringsramme

Ranger emnet


Marius Trolle

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har en Toyota Avensis 2000 modell. Jeg er ute etter en 1-DIN monteringsramme størrelse som passer, tenkte å montere opp en 1-DIN cd spiller og fjerne den orginale cd spilleren i bilen. Har nylig kjøpt meg en monteringsramme til min T22, men den rammen passer ikke. Tok nylig mål, den er på 10 cm og cd spiller i bilen er på 13 cm. Så det vil få en åpning nederst på 3 cm noe som IKKE er pent.  Vet du hvor jeg får tak i noe som passer til min Toyota?  Rart hvis det ikke eksisterer :( 

Ifølge flere nettsider så sies det at denne skal passe bilen min.. T22, merkelige greier :angry:
 

CD spiller orginal.png

20230324_002027.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Marius Trolle changed the title to Bytte ut orginal cd spiller i Toyota Avensis 2000 Modell, trenger en 1-DIN monteringsramme
På 3/24/2023 den 2:04 AM, Marius Trolle skrev:

Hei :)

Har en Toyota Avensis 2000 modell. Jeg er ute etter en 1-DIN monteringsramme størrelse som passer, tenkte å montere opp en 1-DIN cd spiller og fjerne den orginale cd spilleren i bilen. Har nylig kjøpt meg en monteringsramme til min T22, men den rammen passer ikke. Tok nylig mål, den er på 10 cm og cd spiller i bilen er på 13 cm. Så det vil få en åpning nederst på 3 cm noe som IKKE er pent.  Vet du hvor jeg får tak i noe som passer til min Toyota?  Rart hvis det ikke eksisterer :( 

Ifølge flere nettsider så sies det at denne skal passe bilen min.. T22, merkelige greier :angry:
 

CD spiller orginal.png

 

Slå opp bilen din inne på bilradiospesialisten.no så får du opp tilbehør for montering av uroginal radio. 

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår