mazdafun Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Frankie Boy kommer neste helg... Skal montere noen nye deler, også blir det vel japsetreff på søndag... Andre Du "Påsan". Ikke kall meg det der. Irriterer meg som fa** :fire: Ikke sinnsykt, men nok til å sette inn en stor motstand i bensinsystemet ditt...kanskje :hammer ...nok til at motoren din :drive2 cheers Sees til neste helg cheers mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Ok "Hjørdis"... cheers Bare ikke no tull med delen mine... Hørt at taket til "super gran" kan falle sammen når som helst... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 For en bil. Det der er noe av det peneste jeg noen gang har sett!!! :hug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Mods... Takk, et seriøst prosjekt ser jeg =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 så bilen i dag på japsetreffet, meget pen sak.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 så bilen i dag på japsetreffet, meget pen sak.. Takk for det... Gleder meg til alt blir slik jeg vil ha det. Kan jo også si ifra om at grunnen til at det er skrue hull i fronfangeren, er at det skal monteres karbondiffuser der... Hvis noen lurte ;) Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-stig- Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 hei! hvilken styling står d på gamlebilen din? sweeet bil du har:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 hei!hvilken styling står d på gamlebilen din? sweeet bil du har:) Hvis du tenker på fronten, kommer den fra et firma som heter TBO... Lages ikke lenger. Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Morn! Har du NOEN gang hatt problemer med motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 om han ikke har hatt det så kommer de ;) er wankel vettu ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 om han ikke har hatt det så kommer de ;) er wankel vettu ;) Du får kjøre 323 Lx'en din du så får du ingen problemer. Best det!!! Gratulerer med coool bil!! Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Du får kjøre 323 Lx'en din du så får du ingen problemer. Best det!!! Gratulerer med coool bil!! hehe, ja... men er vel generelt kjent at wankel har lettere for å få problemer enn enn rekke 6 eller v6 liksom... samtlige jeg kjenner fra forumet med wankel har hatt noe styr... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 kunne ikke brydd meg mindre om motoren jeg bygger på er kjent for å ha litt problemer.. er ikke litt av sjarmen å ha noe som ikke alle andre har da? Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 kunne ikke brydd meg mindre om motoren jeg bygger på er kjent for å ha litt problemer.. er ikke litt av sjarmen å ha noe som ikke alle andre har da? Hvis sjarmen er å skru, mens vi andre hygger oss ute på banen, så skjønner jeg det ;) Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinOlavRotmo Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Hvis sjarmen er å skru, mens vi andre hygger oss ute på banen, så skjønner jeg det ;) og når bilene våre fungerer som de skal så kjører vi fletta av dere alle. hmm,,, ja det vil jeg kalle sjarm:) Siter 1992 Mazda FD3S RX7 13b 100% original rx7:P (eeeh) 1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg