Gå til innhold

Noen bilder av min nye RX7 FD...

Ranger emnet


AJ82

Anbefalte innlegg

Noen bilder av bilen etter lakkering... Egentlig lakkert med flake, men vanskelig å se på bildene. Har fortsatt endel igjen på bilen, men blir nok bra til slutt... Skal få laget en prosjekt tråd..

 

Picture082.jpg

Picture084.jpg

Picture085.jpg

Picture086.jpg

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

helt dønn ærlig?

 

 

en av de desidert peneste RX7ene jeg har sett!!! :pray

 

Det er jo kult å høre :) Skal bli strøken når den blir helt ferdig. Hardt å eie RX7 på student budsjett, men nå blir det ihvertfall jobbing ett år.

 

Blir vel litt skruing på denne og pussing på Cosmoen til Mazdafun hvis han kommer seg nedover i helgen.

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bildet er av den forrige jeg hadde... kjøpte en annen etter den, men har gjort endel forandringer på denne også...

 

Synd jeg ikke så deg da. Kjørte du Bimmer`n eller?? Får si ifra neste gang du er ute å cruiser litt. Blir vel litt kjøring til helgen tenker jeg :)

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bildet er av den forrige jeg hadde... kjøpte en annen etter den, men har gjort endel forandringer på denne også...

 

Synd jeg ikke så deg da. Kjørte du Bimmer`n eller?? Får si ifra neste gang du er ute å cruiser litt. Blir vel litt kjøring til helgen tenker jeg :)

 

Andre

 

ahh, oki... syntes det ligna utrolig på den gamle jeg ;) feis forbi i bimmern ja... får vel stoppe neste gang, men hadde dårlig tid i dag...

 

ta en tur til kragerø og ta en donut eller 2 til helga da ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kult å høre :) Skal bli strøken når den blir helt ferdig. Hardt å eie RX7 på student budsjett, men nå blir det ihvertfall jobbing ett år.

 

Blir vel litt skruing på denne og pussing på Cosmoen til Mazdafun hvis han kommer seg nedover i helgen.

 

Andre

 

Hei.

 

Ja-ja, jeg skal skru FD for deg, men da må broren din bli venn med sprøyta igjen, he-he.

 

Bilen ble fet, men vi må ta mere bilder hvor lakken kommer mer frem. Og i tilegg må vi ta det ett annet sted enn utenfor Bentzen, for det finnes bedre bakgrunner enn bilskroter'n.

 

Tar med kamera hvis jeg kommer i helga. Så kan vi filme litt også.

 

Sees i helga !

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget lekkert AJ82! :)

Strøken stil, likte den jævli godt.

Du får hive deg på Japsetreffet 21.august så jeg får "snoka" litt på den hehe.

 

Nok en gang, meget bra utført arbeid AJ82.... fortsett sånn!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår