Gå til innhold

Noen bilder av min nye RX7 FD...

Ranger emnet


AJ82

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil! Men så litt rart ut med 2 sett med lys :) Er det rx8 lykter?

 

tenker du på baklyktene? Nei det er ikke rx-8 lykter, de er til rx-7 men har litt sånn rx-8 look..

 

Hvorfor selge bilen?:s ny bil på gang eller?;)

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo selvfølgelig noe nytt, men ikke like fett som dette. Må ha vinterbil i første omgang. Hadde jeg hatt mer penger, og ikke skulle tilbake og studere, hadde jeg beholt bilen.. Men det blir nok en FD igjen etter studiene tenker jeg... Utrolig rå bil å kjøre. Kjedelig å selge denne, etter det har blitt lagt såpass mye arbeid i den.

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo selvfølgelig noe nytt, men ikke like fett som dette. Må ha vinterbil i første omgang. Hadde jeg hatt mer penger, og ikke skulle tilbake og studere, hadde jeg beholt bilen.. Men det blir nok en FD igjen etter studiene tenker jeg... Utrolig rå bil å kjøre. Kjedelig å selge denne, etter det har blitt lagt såpass mye arbeid i den.

 

Andre

 

ja, kjipt at du må selge, som sagt før, en av de fineste RX7'ene jeg har sett..

 

du kan jo kjøpe en 323 med 4wd som vinterbil da:) selv om det kan jo koste å ha en sånn også..

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Morn du står te...nydelig Fd du har men det vet du jo, tenk å rått det blir når du får på alle godbitene som er på vei. Må ikke selge nå da, må jo få muligheten te å race deg te sommeren først. Kanskje på tide å legge ut noen bilder av tyttebæret også sombrero hehe. Men se det på den lyse siden: Beholder du bilen så blir den jo bare enda råere te neste år cheers

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn du står te...nydelig Fd du har men det vet du jo, tenk å rått det blir når du får på alle godbitene som er på vei. Må ikke selge nå da, må jo få muligheten te å race deg te sommeren først. Kanskje på tide å legge ut noen bilder av tyttebæret også sombrero hehe. Men se det på den lyse siden: Beholder du bilen så blir den jo bare enda råere te neste år cheers

 

Jepp, er nok noen deler rett rundt hjørnet nå... Og blir den ikke solgt, skal den "shines" opp i venter... Blir det noen bilder å se av din her snart da??

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår