CarFreak! Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Var på ferie i Bournemouth og gikk forbi denne lekkerbisken :D Sweet :D :pray Slo ann en prat med di 3 kara som står der, var vistnok en kamerat av dem som eide den. De sa at han kjørte til vanlig med 400 hk på lavt turbo trykk, men kunne lett få ut mellom 600-700hk :D Synes utseende på bilen var VELDIG strøkent :) (Kvaliteten er ikke den beste, med tanke på at jeg brukte telefonen min. Har også bilder av noen andre fete biler om noen vil se. :bump ) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Meget pen! R33 er jo favoritt-Skylinen :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 (Kvaliteten er ikke den beste, med tanke på at jeg brukte telefonen min. Har også bilder av noen andre fete biler om noen vil se. :bump ) Ja, vi vil se de andre fete bilene:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 En liten digresjon... Har han bommet stygt han som malte den hvite stripa i veien på det øverste bildet? Ser at stripa ligger nær fortauskanten, men dog. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Ekte eye candy Ikke overstylet, bare stilren og snasen. All honør til fotografen Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Svært flott bil. Skyline er drømmen, dere! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 En liten digresjon... Har han bommet stygt han som malte den hvite stripa i veien på det øverste bildet? Ser at stripa ligger nær fortauskanten, men dog. Hmmm.. har vel noe med den "litt" spesielle måten de maler striper på i england.. sikksakk før kryss osv.. Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Hmmm.. har vel noe med den "litt" spesielle måten de maler striper på i england.. sikksakk før kryss osv.. Når jeg ser litt grundigere på de to øverste bildene ser det ut som begge stripene er skjeve. På det øverste bildet ser vi midtstripa, mens på det andre ser vi konturene av midtstripa, samt stripa langsmed fortauskanten. Til han som var der fysisk og tok bildene: Var virkelig stripa midt i veien skjev? Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Der ja, endelig fant jeg igjen bildene av den digge skylinen :D (borte fra pc'en) hvis noen lurte. fortsatt like forelska i den =) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Sånn det skal se ut! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Strøkent! I England og mange andre land har de slike sikksakk streker før kryss og diverse andre steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg