speedfile Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 glassfibersparkel er sparkel blandet med glassfiber, den blir mye sterkere, så du kan bruke den til å "bygge", men den er veldig grov. Vanlig polyestersparkel brukes ikke til å "bygge", men er veldig fin og brukes til å fjerne ujevnheter på overflata. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Skulle ønske jeg også hadde så mye på gangs mote og "tøre" å demontere dash`n på merc`a og begynner å "mekke"... hehe :drive2 De Human har jeg sikla lenge på gitt.... Men lommeboka sier nei... :fire: Trodde jeg hadde hatt en hefftig sak fra Soundstream før (DaVinci) , men disse amps tar kaka syns jag... :wave Men har vært litt "usikker" på Soundstream etter de gode tider på 80-90`tallet etter DaVinci ble produsert.. Når ble Human produsert og er det noen her som faktisk har link til tester på disse? VET at disse er helt KONGE og BEST OF BEST!! Men hadde vært artig å lest noe test av disse.. Hva slags forsterker kan "måle seg" opp til disse i lydmessi ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Hva skjer? Snart en mnd. siden forrige oppdatering! Er forresten meget godt fornøyd med Hertz hks 163 frontsettet jeg kjøpte av deg i går. Akkurat ferdig å montere det. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hva skjer? Snart en mnd. siden forrige oppdatering! Hepp..! Har vært litt for lite jobb på denne fronten i det siste.. Men, har gjort litt på motor og lakk fronten... Motorrom, innside dører og bagasjelokk er lakkert.. Motor er lakkert... Travers, bremsekraftforsterker, braketter og alt er lakkert sort i motorrom.. (ingenting er ulakkert eller ubehandlet) Og, nå skal motoren sprettes opp før vinter'n og sette i litt gromdeler yodude Nå holder jeg på med noen innfellinger på både dash og dører som skal trekkes i alcantra.. Dette for å gjøre trekkingen lettere, samt at alcantra demper refleksjoner bedre samt at det er sååå fint :) Har også bestemt meg for å ikke bruke griller siden elementene var så utrolig fine IRL..!! så nå har det gått med utrolig mye tid i til tilpassing av dette... Forsterkerne er også solgt, så da blir det nye forsterkere i hus som også må tilpasses... Så, mye jobb foran meg.. Men det er jeg vant til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Er forresten meget godt fornøyd med Hertz hks 163 frontsettet jeg kjøpte av deg i går. Akkurat ferdig å montere det. Det er bra...! Er du ferdig å tilpasse midbassen i dørene også? Det er jo endel jobb... Bare vent til du får spilt på det litt og ting får mykne seg opp, da skjer det ting :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Når kommer det flere bilder? Var en rått prosjekt detta her... Stå på. hvor stort budsjett har u? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Når kommer det flere bilder? Var en rått prosjekt detta her... Stå på. hvor stort budsjett har u? Vet ikke når det kommer nye bilder.. Har mye ellers å gjøre for tiden... Trening, kvinnfolk og annet styr tar mye av tiden... well Budsjett.. tja.. Vet ikke om jeg vil tenke på det for å være ærlig... hehe cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 nye forsterkere igjen? :D Hva blir det nå da? Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Det er bra...! Er du ferdig å tilpasse midbassen i dørene også? Det er jo endel jobb... Bare vent til du får spilt på det litt og ting får mykne seg opp, da skjer det ting :cocain: Har ikke tilpasset den nei. Har ikke bestemt meg helt for hva jeg skal gjøre fortsatt.. tror jeg må enten bruke glassfiber eller bare bruke mds-ringer og sparkel og trekke det i sky/skinn eller noe. Er for øyeblikket bare skrudd rett inn i kartlomma. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Fy fan så mye arbeid=) Gleder meg til så se ferdig produktet.. Blir nok dritt bra Venter på mer. :wave Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 mer bilder !! :D har du 2 av de der 'hodeutavveggen' forsterkerene? hva koster en sånn egentlig? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Hvor får du kjøpt "Noice killer" lim ? Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Hei. Liker det jeg ser her. beundrer folk som tørr å rive fra hverandre alt og bygge sammen noe eget. Hvordan har du laget de dørsidene? Har du bare støpt på de orginale dørsidene? Har lyst til å lage slike selv. men kunskapen mangeler det litt på;) Stå på videre, gleder meg til mere bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Men har vært litt "usikker" på Soundstream etter de gode tider på 80-90`tallet etter DaVinci ble produsert.. Soundstream sin forsterkere er preget av tekniske feil ja... Subelementene er gode, men nå er det ingen som importerer soundstream til Norge lengre... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Soundstream sin forsterkere er preget av tekniske feil ja... Subelementene er gode, men nå er det ingen som importerer soundstream til Norge lengre... :( Soundstream blir importert til Norge igjen via http://www.autocustom.no Jeg tror ærlig talt ikke Soundstream sine forsterkere er preget av mer feil enn mange andre forsterkere. I mange Db-Drag kretser blir Soundstreamforsterkerene omtalt som nærmest skuddsikre. Jeg har sjekket litt rundt og det er mye som tyder på at, forrige importør, Musicaltransparency var uheldige med varene som ble tatt inn. Jeg skal ikke nevne merke, men jeg kan fortelle deg at ett av de absolutt mest anerkjente forsterkermerkene som blir tatt inn til Norge preges av betraktelig mer feil. Men det får ikke vi her på forumet vite om fordi importøren holder dette for seg selv. (nesten da, jeg vet jo om det) Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg