Gå til innhold

ENDELIG har jeg fått meg 240Turbo. Skandalen er et faktum! Demontering S.39

Ranger emnet


Naila

Anbefalte innlegg

  • Svar 592
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Akkurat sånn 240 jeg gikk rundt å sikla etter i et par år å..

Hadde nok kjøpt en sånn en jeg å, hadde det ikke vært for at jeg fant den fine merca mi <3 :)

 

Men grattis med ny, og DRIT FIIIN bil! :pray

Tror det hadde vært kult med 17" eiker felger på den bilen..

Blir jo nesten som polaris..

 

Og kjør i vei med bilder a!? :)

* 00' Mercedes-Benz 220 CDI

* 89' Volvo 240 sedan

[x] 86' Volvo 240 stv

[x] 84' Mercedes-Benz 190E

[x] 90' Opel Omega A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:)

Jada, vasker bilen mest for hånd, selvgjort er vellgjort;)

I dag måtte jeg male hus, så fikk ikke all verden med tid til perla mi.

Tok bilder av det jeg gjorde i dag med bilen, men må få lagt bilda ut på servern t brudern først.Fikk rubba inn hele bilen med Mequires crystal shine lakkrens, ble utrolig ren og pen, får polere i morgen.

Kjøpte som sagt iso-plugg for å koble opp anlegget, men det fikk jeg ikke tid til å koble opp i dag.

Etter lakkrensen, skrudde jeg ut førersætet og byttet setetrekket til den orginale fargen, fikk med "nye" 240 seter fra høggern da jeg kjøpte bilen, og disse trekka var blå, mens resten av bilen er svart og mørkegrå.

Så fikk som sagt skifta setetrekket på førerstolen til den orginale fargen (svart&grå), skal skifte trekket på passasjer stolen i morgen. Regner med det går endel fortere, ettersom jeg nå vet hvordan alt er festet osv, utrulig mye knoting og styr for å skifte trekk, tok sin tid!:p

 

Bilder kommer straks! :)

 

Etter jeg har omregistrert og forsikra bilen, kjøper jeg meg 17"tsw felger, blir bra med skikkelige lugger:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker locked;)

Driver å montere anlegg i nå, lagt kabel fra spiller og bak til hattehøytalere, fikk ganske bra Focal kabler skambillig:D sparte meg for noen lapper på de, fikk de billig siden jeg fant de i butikken løs inni en subkasse=p

Når jeg får lagt ut de nye bildene på servern t brudern, legger jeg ut link her i dag.

Blir bilder av bil utvendig med kapsler;p, interiør bilder, setetrekk skifting og anleggs montering.

Steike hvor hardt den dørlista satt fast btw, torte ikke bryte i frykt for å knekke noe på perla mi, men med litt makt gikk de av, slik at jeg kunne strekke kablene usynlig langs gulvet:) ble bra!

Er inne på pit stop nå, ut og skifte trekk på passasjer setet nå senere, samt koble ferdig anlegget.

Felger har jeg ordnet, må bare dra til selgern og betale han og hente felga:D

Tipper jeg gjør det når bilen er regga og forsikra, så tar det til neste uke.

 

 

yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.stud.ntnu.no/~cian/240/ der ligger nye bilder:) ble endel bilder av montering av anlegg, vasking/polering, skifting av setetrekk osv.

 

Ble ikke no proff bilder, men tok vertfall bilder innimellom skruinga/poleringa.

 

Enjoy;)

 

Ser bare de *gamle* bildene jeg..da du henta bilen, med alu hjula.. :wonder

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bare de *gamle* bildene jeg..da du henta bilen, med alu hjula.. :wonder

 

 

jah jeg veit, men de kommer... ble en jæævla svær zip-fil , pga det var en god del bilder;p , så brudern driver ennå og laster den ned på msn.

Han legger de ut når nedlastingen er fullført.

Så bare stay tuned, bilder kommer iløpet av kvelden! :volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår