Gå til innhold

ENDELIG har jeg fått meg 240Turbo. Skandalen er et faktum! Demontering S.39

Ranger emnet


Naila

Anbefalte innlegg

  • Svar 592
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har knotet endel med å finne lade kabel til digi cammet, samt å finne en server å legge bildene ut på. Men det har jeg nå ordnet, skal lade cammet og få knipsa bilder i kveld etter litt polering:) Men kan i mellomtiden legge ut bilder av 240en min, slik den så ut når brudern var å så på den i Oslo.

Den hadde da feite 17" polaris på:)

 

pics;)

 

http://www.stud.ntnu.no/~cian/240/

 

Bruker brodern sin hjemmeside til å legge ut bilda nå i første omgang.

Enjoy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:)

Kan nevne at siden jeg fikk den, har den vært kjørt med 1 gang, og siden det har jeg vaska den selv 4 ganger + at siste kvelden vi kjørte med den, så vaska jeg den fullstendig før vi dro ut å cruisa, og før vi satt bilen inn før forsikringa gikk ut, så dro jeg på Shell og tok den dyreste "Gullvasken", med polering, understellsspyling,+++ hele pakka.

Har en kompis som jobber på Shell, så får gratis vask:)

Har i tilleg en som jobber på esso, får gratis maskinvask dær åsså=)

hehe! så gullet mitt får alle beste behandling.

 

Flere bilder av interiør og bilder av bilen med 14" Stål felger( :mad: ) kommer i kveld mest sannsynlig:)

 

Rapport følger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil...

 

Mange sier at volvo ikke kan sammenlignes med andre merker...alt det med at volvo er bondebil, traktor, thanks på fire hjul osv osv...men slike strøkne 240er er jaggu en skjønnhet i seg selv...turbo er prikken over ien ;)

 

Her har du en beundrer til..ta vare på den, ikke vask den ihjel dah ;)

 

Keep up the good work for your dream ;)

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin respons gutta!:)

Jepp har hverken eller kommer til å grisekjøre med den, er aaaltfor fin til det=)

Nå driver jeg og skaffer penger til 17" tsw felger, skjemmes med stålfelger:D

Blir kult med de, har heller ikke sett noen andre 240 med like felger.

Ser dårlig ut for at jeg rekker å legge ut bilder nå, men får se.

 

 

Rapport følger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint me folk som tar sikkelig hånd om bilen sin.særlig en volvo da ;) regner med den trekker litt oppmerksomhet der du bor...hehe

 

Hehe, er mange som kommenterer at bilen ser så fin og vellholdt ut.

Men har som sagt ikke kjørt noe serlig, blir vell mere når de får høre baksmell fra potta og turbo whisling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg prøve å få knipsa bilder, har kjøpt lakkrens av dyreste sort og turtelwax polish:)

Skal ta en liten interiør rens på bilen også, gå over med børst i dørtrekkene og seter.

legger bilder av perla mi ut i kveld etter polering/rensing:D

 

stay tuned yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg prøve å få knipsa bilder, har kjøpt lakkrens av dyreste sort og turtelwax polish:)

Skal ta en liten interiør rens på bilen også, gå over med børst i dørtrekkene og seter.

legger bilder av perla mi ut i kveld etter polering/rensing:D

 

stay tuned yodude

 

:bump

 

du som har så strøken bil, burde bruke noe annet enn turtlewax polish...

gå heller for en annen type polish, som f.eks autoglym, maxwax, sonax, hagmans, simoniz...

har brukt autoglym på bilene mine, og den kan ikke sammenlignedes med turtlewax... autoglym`n er mye lettere å "jobbe" med i forhold til turtlewax`n, tro meg...!

 

får en bra "pakke" med autoglym produkter for 300-500,-

(da er polish, ekstra gloss protection, vaske-såpe og svamp inkludert...)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men må skal bruke opp det jeg har av turtelwax polish, men den lakkrensen jeg kjøpte kosta 150kr, sånn Maqwire eller hva den heter, dyreste de hadde:)

ooofff, vil ha lappen NÅ! vanskelig å stå å se på den fine turbosleden, vil kjøøøøøre=D

Skal dra å kjøpe meg iso-plugger til anlegget i dag, så blir vell å montere anlegget i bilen i kveld også.

Får se hvor mye tid jeg har=) Har ingenting imot å holde på langt ut på natten:) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår