Gå til innhold

ENDELIG har jeg fått meg 240Turbo. Skandalen er et faktum! Demontering S.39

Ranger emnet


Naila

Anbefalte innlegg

Kjipern!! Folk som driver å ødelegger for andre, er svin, slike folk burde taes, og det med hard hånd!!

 

Parkerer aldri turbobørsa mi på lumske plasser, prøver å hele tiden parkere den mest mulig åpenbart,slik at jeg lett kan se til den, feks på skole, parkerer jeg den midt ute på p-plassen slik at jeg kan se på den iløpet av skoledagen, hehe;)

 

Skal faktisk prøve å få knipsa bilder i kveld, selvom det er mørkt, skal nemlig ut å trille litt senere:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 592
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk skal dere ha!:) Er ekstra fett når bilen er nypolert og felgene er skrubba reine, deilig å trille rundt da:) Skinner som bare det!=)

 

Nå må jeg bare få betalt ned de felgene, (lånte hos fadern), så blir det vell nye baklykter, s40 skinnseter og chip til bensing og tenning, samt dobbling av ladetrykk!

 

Etter det blir det vell stabstag av groveste sort, fremme og bake, samt i motor rom.

 

Huff, har lyst til å gjøre så mye! hehe skal bruke ALT av lønninger på bilen fremover!:D

 

Jeg og dama har hatt etteårsdag, gjett hvem som ikke hadde råd til å kjøpe gave, da alt av lønn var brukt på bilen :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha!:) Er ekstra fett når bilen er nypolert og felgene er skrubba reine, deilig å trille rundt da:) Skinner som bare det!=)

 

Nå må jeg bare få betalt ned de felgene, (lånte hos fadern), så blir det vell nye baklykter, s40 skinnseter og chip til bensing og tenning, samt dobbling av ladetrykk!

 

Etter det blir det vell stabstag av groveste sort, fremme og bake, samt i motor rom.

 

Huff, har lyst til å gjøre så mye! hehe skal bruke ALT av lønninger på bilen fremover!:D

 

Jeg og dama har hatt etteårsdag, gjett hvem som ikke hadde råd til å kjøpe gave, da alt av lønn var brukt på bilen :hammer

hahaha, fint å se du prioriterer riktig :)

Damer kommer og går, volvoen består!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Artig, leste i autofil om mercedes sl 55 amg ble testet mot den nye ferrarien, det artige var at begge hadde samme type dekk, nemlig pirelli p-zero rosso dekk, som jeg også har:D hehe.

 

Fy det er arti å kjøre ut av rundkjøringer på glatta nå!!, må bare holde meg i skinnet, vil ikke bruke over 10k på 4 nye dekk;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Artig, leste i autofil om mercedes sl 55 amg ble testet mot den nye ferrarien, det artige var at begge hadde samme type dekk, nemlig pirelli p-zero rosso dekk, som jeg også har:D hehe.

 

Fy det er arti å kjøre ut av rundkjøringer på glatta nå!!, må bare holde meg i skinnet, vil ikke bruke over 10k på 4 nye dekk;p

 

Håper du kjøper igjen skikkelige dekk som f.eks. Michelin Pilot Sport eller Pirelli P-Zero Rosso?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huh? Vakke Naila jente?

 

"Jeg og dama har hatt etteårsdag, gjett hvem som ikke hadde råd til å kjøpe gave, da alt av lønn var brukt på bilen"

 

Har misforstått alt jeg, tror jeg..

 

Uansett - rått! Sitter her og misunner litt ass.. Bare fiksa baklampene dine, så alle tre lysa lyser :)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huh? Vakke Naila jente?

 

"Jeg og dama har hatt etteårsdag, gjett hvem som ikke hadde råd til å kjøpe gave, da alt av lønn var brukt på bilen"

 

Har misforstått alt jeg, tror jeg..

 

Uansett - rått! Sitter her og misunner litt ass.. Bare fiksa baklampene dine, så alle tre lysa lyser :)

nei, han er ikke jente.

 

ps. om du fikser lysene naila, ikke ta sånn jallafix.

bare bytt ut 21w pærene med 5w pærer, så tar du på bryteren hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var tydelig en han, ja :P

Lurer på hvor jeg har det fra, helt siden den første posten hans hvor han klagde på at den svarte turbobørsa han skulle kjøpe hadde blitt vraka har jeg trodd det :P

 

DaButcher: Ja, akkurat den måten, ja.

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kjøper igjen skikkelige dekk som f.eks. Michelin Pilot Sport eller Pirelli P-Zero Rosso?

 

Seff, kunn det beste av det beste til turbøbørsa mi!;)

 

Men dekkene er gullegode de, ca 6mm mønsterdybde på alle dekka, så de holder nokk en stund;) Er ikke langt ifra nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår