Jokemasta Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 :pray :pray :pray Bøyer meg i støvet, gud for en deilig bil, nå blir det våte drømmer i natt å :pray :pray Siter VW Golf MK1 GTi 1983 mod(endelig mk1 igjen :D) BMW e34 520i 24v 1995 mod (x)Mercedes Benz 190 E 2,0L 1990 mod (X) VW Golf MK1 GTi 1,8L 1983 mod(Savner deg allerede Jenta mi :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Skjedd no mere me golfen ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 driver på å skifte olje og litt sånn nå! så da lurer jeg på hvilken olje jeg skal bruke og hvor mye olje ? Leste i haynes boka at det skal vere 3.5 l olje. Tidligere eier har brukt castrol protection olje til bilen, men usikker på hvilken ? Kan noen hjelpe meg ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 hei og hopp! Er fargen på bilen din "Gambia rød"? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 få igang nå opdates her da Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 haha , ligger mest på motorbytte cl te gti :) men skal flytte den tråden inn her når jeg begynner pusle spillet :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 ikke si at det er et puslespill da mister jeg motet! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 weber prosjekt er et kjekt puslespill :) Blir nok verdt det når motoren settes i og startes opp etter justeringa er i orden :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hoi o hoi! Dagens fangst ! [/img] Gti hjulbuelister Skivebrems bak Bremserør bak Klosser foran Klosser bak Golf 4 Kalippere Takk til meca og tommy for knall god service! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Nesten julaften her : Ny pakke : Dette er filterene som skal gå over trumpetene på weberne, disse filterene er de som ble brukt i Craig Ohlsteins Jetta mk1 , sjekk PVW August 2006, ser utrolig bra ut ! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Dette blir bare bedre og bedre. Gleder meg til å se fremgangen her. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har du noen bilder av bilen med senkesettet ? de gamle bildene er borte.. artig å lese om bilen Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 skal få tatt noen _bra_ bilder når brunerune har investert i skikkelig kamera :) siden han går fotograf utdanning :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 For det er jo dumt at de gamle bildene av bilen du har lagt er vekke. For hadde vært kjekt hvis de var der. Men han kopisen din sko nesten tatt bilde av min bil og da. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 da va eg komt hjem fra england, fekk me meg litt deler : Gasswaier O-ringer Bensinpumpe og bensin regulator Trumpeter Mangler egentlig bare clutch og kam nå, så er det å stille de inn så er det oppstart! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg