Gå til innhold

Vær ærlig: Hvor mange lyver om antall hk i bilen deres?

Ranger emnet


BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mye rart.. En fyr i 240 Turbo fra området her som mente han hadde 170hk pga dumpventilen... Og originalt er det jo 155(?) på den motoren..

 

Og en annen fyr i området her med Wolf Sierra Cosworth med 440 hk visstnok.. Var morsomt når vi dro fra bilen med Sierra 2.8 med 150+ hk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke legge til noen hk når jeg oppgir antall.

Det hender jeg sier 90 - halvparten er på beite og resten er gyngehester.

 

Jeg er egentlig ikke så opptatt av antall hester. Det er mer moro å parkere en bil med 40-50 hester mer.

2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat

2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye pleier man å legge på i hester når man har montert effektanlegg og k&n filter da? (på en vanlig bil da ca 115 hester)

 

 

Kommer ann på effektanlegget. Kan ikke vente deg 10 hk fra Biltema :) Supersprint klarer å tyne å 5-6 hk, men da må du ha byttet ut senterpipen også, ikke bare bakpotta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel ha vært 200+ i den sierra 2.8en da... en original wolf cossie går jo mye bedre enn sierra 2.8...

 

Tenkte at dette var tråden om å ikke overdrive hk antall så var jeg litt forsiktig med å si antall siden den aldri har vært på rulla.. Jeg tror nok det er nærmere 200 selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at dette var tråden om å ikke overdrive hk antall så var jeg litt forsiktig med å si antall siden den aldri har vært på rulla.. Jeg tror nok det er nærmere 200 selv :)

 

kvister du en wolf cossie med en sierra 2.8 så har du allerede skrytt på deg endel mere enn de 150 originale så :P

frisk sierra da ja :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mye folk som ikke har greie på bil som lyver på deg hk.. For den leser at dem får 10-15% mere effekt men effektannlegg og 10-15 med chipp og får dem en 5-10hk på luftfiler. For den som har solgt det har sagt det, men den virkelige effekten er 0-10hk mere en orginalt.

 

Så er det jo dahlbøgen da som er god til å legge på, ts var vel også god før men trur han har skjerpet seg litt han.

 

Men at folk gidder å lyve på seg hk som dem vet dem ikke har skjønner æ ikke. Er det ikke flaut å komme med en bil som man sier har 250hk å bli frakjørt av en med 180hk???

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men at folk gidder å lyve på seg hk som dem vet dem ikke har skjønner æ ikke. Er det ikke flaut å komme med en bil som man sier har 250hk å bli frakjørt av en med 180hk???

 

Derfor ble tråden opprettet :)

På den andre siden, har bestilt bil og etter planen skal den yte 250hk+++. Kommer aldri til å avsløre at jeg har mer enn 170hk, så får folk yppe litt og få litt ris på rumpa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har vel enten 143 eller 148 orginalt, og med en god chip og åpnere eksos heile veien vil eg tippe ca 160. Og det er det eg oppgir. Vet at andre har målt 170 ved chip på samme motor, men siden chipmerkene varierer og målingene kan være feil så er det betre å bli positivt overraska ved ei måling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste jeg har hørt var en kar bortpå haugerud i oslo, kjører en helt orginal 206cc, merk HELT ORGINAL, og mente han har 160+hk.... lo godt da ass...! han ville ta et lite race på motorveien, men jeg hadde bøyd felg da, så fikk ikke satt han på plass! :driving

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

 

http://www.auto-supply.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår