Gå til innhold

Er det noen som har godkjente Einsere med 16V her?

Ranger emnet


Vegard

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

yodude Har bygget opp en med 16v som jeg har solgt.

Har kjøpt en annen 1èr som er godkjent med 16v.

Har kopi av papirene som jeg brukte på den første 1èren med stempel fra biltilsynet. De er adreserte til meg, så jeg tror bare jeg får brukt de.

Kravet til godkjenning er:skivebrems bak m/lasteventil, spoiler foran med luftekanaler til bremsene, store bremsekraftforsterkeren 8-9" og et greit eksosanlegg.

Har ikke sjekket papirene på en stund, men jeg tror ikke det var noe mer

Hadde vært hyggelig om du kunne sendt til; lars@gfxdesigners.com :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dataene er de samme som brukes på g2.. dette brevet vil muligens fungere med mindre de ikke begynner å sette spørsmålstegn ved det og ringe møller som sagt.. som har trukket tilbake disse brevene da de fant ut at de ikke kan gå god for denne ombyggingen siden de faktisk aldri har hatt dette opsettet på einser gjennom de testene og godkjenningene som må til..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg må ha plastikkskjermkanter og frontspoiler med kjøleslanger til bremsene, så skal i hvertfall ikke jeg bygge om til 16v...

På en einser med kromfangere så må det jo gå ann å ta kjøleslangene fra åpningene bak fangeren, kanskje?

 

 

Berre pelle av plastdriten etter godkjenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke ha det på for å få godkjent, det er bare forskjellene mellom andre modeller og 16V som er listet opp. :)

ja, derfor sier det seg selv at dette brevet ikke er korrekt...

kan ikke liste opp forskjellene mellom disse modellene da den ene ikke fantes :P

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår