Gå til innhold

mercedes evo3

Ranger emnet


mr.V@$$b0t|\|

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

brutalt stygg styling......men nå er det kanskje bare meg som synes det. Personlig synes jeg EVO2 er for drøy og

 

EVO II er en RÅ bil. Men ene og alene fordi det er en orginal bil. Ville aldri puttet en slik vinge på min bil. Men hele pakka gjør at den er sinsyk. Må huske at den er akkurat dette bodykittet som ble brukt i DTM.

Personlig synes jeg EVO I stylinga ser bedre ut.

 

evolutionbilde3.jpgevolutionbilde5.jpg

evo02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EVO er fett det, men den (falske) som går her på sortland (Som det er snakk om fra trådstarter) er utrolig stygg! Vingen er ikke til å fordra, og jeg kan ikke skjønne at noen liker en bil som ser ut som en handlevogn! Og bilen er oppripet, bulket, har knust styling osv..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bil for pengene, men det forsikrings selskapet som vil ha deg som kunde må være gal.. er jko bare 50/60 tusen bare for vinga :P

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Orkdal går det en EVO 3 som er helt lik den som er i starten på tråden, vet ikke om den er original eller ikke.

 

Ingenting som heter EVO 3. Bare navnet på stylinga til rieger. Enten er det en EVO II, eller så er det en 190 med rieger styling ala EVO 3.

Les hele posten så skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som heter EVO 3. Bare navnet på stylinga til rieger. Enten er det en EVO II, eller så er det en 190 med rieger styling ala EVO 3.

Les hele posten så skjønner du.

Ok, beklager.

Da må det være som du sier en 190 med rieger styling :)

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår