David643256 Skrevet September 23, 2022 Rapporter Share Skrevet September 23, 2022 Heisann! er på utkikk etter bil og har 2 biler jeg vurderer. Mercedes A-Klasse 2016, gått 85000km, farge rød. Pris for forhandler 169000kr Volkswagen Golf 2019, gått 40000km, farge hvit. Pris hos forhandler 209000kr personlig vil jeg gå for Mercedes’en, men jeg blir litt usikker på om Golfen kanskje er bedre egnet med tanke på km stand osv. noen med innspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 13, 2022 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2022 Hadde nok valgt Golfen såfremt den fortsatt har nybilgaranti. Da har du fortsatt 2 år med stabile utgifter. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg