Gå til innhold

det sykeste dere har kjørt?

Ranger emnet


skoglund

Anbefalte innlegg

  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dere som sier at lettsykler går over 200 med trim, ta en tur på mopedportalen å si det samme! Mange av folka der har peiling, og dere vil få masse drittslenging rett i trynet ved å komme med en slik tåpelig påstand!

 

 

Det sykeste eg har kjørt er en Husqvarna CR500 med rundt 60 hk..

Av biler er det Opel Calibra Turbo 16V eller Jensemann`s BMW 535i.

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det sykeste jeg har kjørt er gamle corsaen i 160-170 ved hamar (nedoverbakke og spedofart) på vinterstid med piggdekk ala 145-70-13"... aldri vært så redd/nærvøs/gira før tror jeg... bilen skle liksom frem og tilbake på veien mens jeg jobba som en gris med å holde rattet stødig da det ristet som bare f***. dette var tilfelsigvis senere på kvelden etter at jeg hadde kræsjet i 50-60 i betongautoværn (den lave typen) og grinda med bilen i 12-13 meter... bilen ble liksom ikke den samme etter den kræsjen... *undrer på hvorfor* :rolleyes:

 

ellers så var 200km/t med mazdan gøy... det og med vinterdekk...

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

 

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en episode som var verre en den skranglete 240'n.

 

En jeg kjenner som hadde kjøpt seg en gammel GSX1100 som var boret opp og trimmet ganske mye. Han tilbød meg og sitte på en tur, noe jeg selfølgelig ikke takket nei til. Hvis noen vet hvor sparbu er? (ca 1,5 mil fra steinkjer) så hadde vi 190 igjennom sentrumen der, det var sykt! er 60 sone der, tettsted med 2 bensinstasjoner, og ganske mange hus. Det er noe jeg IKKE har lyst til og vere med på igjen!

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Sykeste jeg har kjørt: subaru 1.8 DL stasjonsvogn, med en syk boksermotor på lite hester.

Morroa me'n var å dra ut på jordet. 4 hjulstrekk vet, som holdt som faen!

Understellet tålte å kjøre i 60 over en krapp jordvoll slik at vi fikk noe som lignet et 4hjulssvev, og vi da vi landa fikk vi vondt i huet takket være slitne støtdemepere. De blei mer og mer slitne etterhvert som vi hadde kjørt over vollen en 20-30 ganger med god latter.

Så kjørte vi den inn i en steinvegg og knuste frontlysa. Da var det ikke vits i å ha den på veien lenger, så vi tok'en ut på jolet og slædda inn i en jordvoll sidelengs. Det gikk veldig gærent, bakhjulet sto på skrå og vridd.

Så til dere som har subara: tåler mye i vertikal retning, ikke en dritt i horisontal!

Hvis noen tviler på at dette er sant, skal jeg bevise det med ett bilde ikveld!

(hvordan får man lasta opp bilder hit?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier at lettsykler går over 200 med trim, ta en tur på mopedportalen å si det samme! Mange av folka der har peiling, og dere vil få masse drittslenging rett i trynet ved å komme med en slik tåpelig påstand!

 

 

Det sykeste eg har kjørt er en Husqvarna CR500 med rundt 60 hk..

Av biler er det Opel Calibra Turbo 16V eller Jensemann`s BMW 535i.

 

Ja du henger vel der tenker jeg? Gå dit en tur selv, flere der som trimmer dem til en toppfart på over 200km/t. Det er selvsagt snakk om R sykler ikke shoppere, altså rs'er, nsr'er og mito'er.

Men jeg gidder ikke diskutere dette, jeg har kjørt en 125ccm i over 210km/t og det var det sykeste jeg hadde kjørt da jeg var 16år. Trodde ikke selv det var reelt, men der tok jeg feil. Tror jeg veit selv hva jeg hadde tenkt til og kjøpe eller ikke kjøpe!

 

mvh

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herreguuud slutt med alt dette pisset om 125cc og hastigheter. RS250 med 55-60hk klarer 210kmt på speedo.

 

Alle vet om en som kjenner en som sier at lettisen hans gjør ditt og datt. Det er bare en lettsykkel. Når det kommer til 50-125cc gutta 12-18år så må man ikke tro på NOE man hører, 95% er BULLSHIT :)

 

Ellers får jeg slenge meg på lista:

 

2004 Yamaha FZS 1000 Fazer = 140hk

2002 Kawasaki ZX-6R Ninja = 111hk

 

Og en del andre mindre turer med diverse fete sykkler (er for tiden mcmekaniker heh)

 

Angående mopeder og hastigheter osv, kjenner også en som hadde "supermoppe", når han lå i 100kmt på speedo med moppa si, lå jeg og pressa på bak i corolla i 80kmt..

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du henger vel der tenker jeg? Gå dit en tur selv, flere der som trimmer dem til en toppfart på over 200km/t. Det er selvsagt snakk om R sykler ikke shoppere, altså rs'er, nsr'er og mito'er.

Men jeg gidder ikke diskutere dette, jeg har kjørt en 125ccm i over 210km/t og det var det sykeste jeg hadde kjørt da jeg var 16år. Trodde ikke selv det var reelt, men der tok jeg feil. Tror jeg veit selv hva jeg hadde tenkt til og kjøpe eller ikke kjøpe!

 

mvh

R sykkel? Erre mulig å kalle en moped det?

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykeste jeg har kjørt av kjappe doninger er en KTM 500 2 takter.

 

Syk på en annen måte:

 

En eldre Honda 750 med sidevogn som ble ombygd av undertegnede.

Bygde om til pinnegass og elektrisk gearskift for en dedikert biker som hadde havnet i rullestol

 

Har også opplevd å være passasjer i en Sierra Cosworth 4wd med 400hk (jada jeg har sett utskriften fra dyno`en)

Motoren totalhavarerte forøvrig et par mnd senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår