Gå til innhold

det sykeste dere har kjørt?

Ranger emnet


skoglund

Anbefalte innlegg

  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Råeste hittils er calibra turbo med 320 drivhjuls hk@1.2bar

genscrap.aspx?id=1636

Om 4 uker skal jeg kjøre den igjen og da skal målet på 450 drivhjuls hester være nådd... turboen skal blant annet byttes ut til Turbonetics E50 (er E46 som sitter på nå) downpipe skal bli større osv.

 

 

Skal pepsi flaska byttes ut i noe vassere? Pepsi Max kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg den turen no sinnsykt, bare at jeg vil ha den hver dag :D Drømmen er vel en c20let i kadetten min, kanskje cossie, men for øyeblikket er det bare en drøm.

 

Værsteste jeg har kjørt må være en Mr2 Turbo mk2, har vel 220hk eller noe slikt. Stort sett original, men venstreratta så var litt rart. Første gangen jeg kjørte venstreratta bil.

 

Kadett C og let er drømmen min og :) ble ikke bedre av å prøve en med det for å si det slik :D

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiggaj: Najs, hmm, hvem er du ? Kan ikke si jeg har sett XR3i nedi raufoss på ei stund ?

 

Heh, var helt konge bil, var vel litt av grunnen til at jeg selv kjøpte meg mitsubishi 4WD =) Uansett, fikk jo virkelig være med å teste den på glattkjøringsbana, var dritartig !

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sykeste for meg fant jeg i Forsvaret.

 

Terrengkjøring med MB GW GD290 på og terrengkjøring med Scania P113 6x6 med kjetting.

 

Ellers har jeg ikke kjørt biler med mer enn 480 hk, så det er ikke så mye skøy på fartstoppen. Uhm.. skal vel sies at det var en semi da, så det gikk ikke så fort :D:D Meste i personbil er vel 150 hk.. tjohei! Like greit egentlig :rolleyes: Sitter enda med lappen :D :titties:

 

Quattroen min er jo skøy på vinteren da :)

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så heldig å få kjørt en Lambo Diablo med 530 hk. her for et par år siden, det sparka greit :wave

 

Ellers så fikk jeg bli med rundt banen med den blå RS porsche`n på ekstremløpet på Gatebil på søndag, 640 hk på 1140 kg. VIRKELIG fett!

Tror nesten jeg må ha meg en slik en dag :pimp

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår