Gå til innhold

det sykeste dere har kjørt?

Ranger emnet


skoglund

Anbefalte innlegg

2005 model KTM 990 Superduke, nærmeste jeg har kommet å kjøre 1000cc. sombrero Gikk bra nok det. Bare så det er sagt så var det demo dag på motocenteret, jeg er 19 og har egentlig ikke lov til å kjøre annet en mellomklasse men det viste ikke de. 20 minutter ble fort vekk 45 da det var veldig vanskelig å gi fra seg sykkelen igjen.

 

Nest råest må være gamle sykkelen, en Yamaha YZ 426F 2002 model. 52 hk på bakhjulet, ekte hester ikke sånne som jeg bare finner på.

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det sykeste jeg har kjørt må vell være når jeg kjørte ei dundre på 140 kg i 2'ern!!! fikk litt mais på kødden også :fingers:

 

Dette skjedde for 2 år siden....huff, å jeg angrer...

(jeg skylder på fylla, selvom fylla ikke har skylda) :rolleyes:

 

lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

lol lol lol lol

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi vennligst gi oss med de fordømte lettsyklene nå?? Hvis det er så viktig, lag en egen tråd om det!!!!! Dere spyr denna tråden full av OffTopic! anger2

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå driter vi i lettsykler

var i bursdag hos onkelen min om søndag og da prøvde jeg en 400ccm firehjuling. det var syyykt morsom og den skulle gjøre 160kmt..

men faen å vanskelig det egentlig er å kjøre en firehjuling! i svinger føles det ut som om man skal velte hver gang... men er neppe det sykeste...

 

å ja, å knulle feite kjærringer er sykt.. føler at litt av selvrespekten blir borte men man må prøve alt..... :)

Mitsu Lancer Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det sykeeste jeg har rattet må være trimmet Yamaha Grizzly 660.

 

Men det helt klart sykeste jeg har sittet på med er denne:

 

Tekniske_spesifikasj_57620a.jpg

 

I lav høyde over tretoppene er det et kick jeg alldri kommet til å glemme.

- 1986 Opel Ascona 1,8

 

Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk teste en MR2 Turbo mk2 for en stund siden, var morsom opplevelse det, men høyreratta så vakke veldig inspirert kjøring. Tar litt tid å bli vant til det.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk prøve en 2001 Suzuki GSX-R 1000 en gang..og hadde aldri kjørt sånn sykkel før.. Det var helt sinnsykt fra 0-245km/h, og der ga jeg meg..

 

Sykeste jeg har sittet på var da en kompis kjørte min 88 Golf GTi 16V Edition One med utslitte dekk på vått føre fra Svolvær til der jeg bor (6 mil) på 20min (+ noen sekunder) med vanvittig kast i et bakhjul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk prøve en 2001 Suzuki GSX-R 1000 en gang..og hadde aldri kjørt sånn sykkel før.. Det var helt sinnsykt fra 0-245km/h, og der ga jeg meg..

 

Sykeste jeg har sittet på var da en kompis kjørte min 88 Golf GTi 16V Edition One med utslitte dekk på vått føre fra Svolvær til der jeg bor (6 mil) på 20min (+ noen sekunder) med vanvittig kast i et bakhjul..

 

180 i snittfart?

 

Edit: Autobahn da eller?

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår