Gå til innhold

det sykeste dere har kjørt?

Ranger emnet


skoglund

Anbefalte innlegg

  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

det verste jeg har sitti på slår alle dere andre i buksa, tilogmed f-16

det gamle jager flyet cf 104 som norge hadde før de satsa på f-16, er riktig nok fra 1960 tallet,men har topp fart på over 2.00 mach ( f-16 har 1.8)

det var sykt det, for å være kuk trakk piloten over 6g i en lang sving, da ble det svart for meg ei stund :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt Porsche 911, alle generasjoner RX7, diverse trimmede turbobiler og bla bla bla, men det aller sykeste jeg har hatt gleden av å kjøre er det britiske forsvarets tank transporter, Scammel Commander!

 

3.5 meter brei, Rolls Royce V12, 800 dieselhester og automat. Det er noe spesielt med å dra løs alle 8 bakhjula og legge igjen 40 meter stripe med en lastebil!

 

Kan for øvrig nevne at de som ikke har kjørt politibil i Trondheim bør prøve dette! Kjempegøy, spesielt når du er drita.

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

 

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en dt 50 med 9hk trimsett, den var rå.. må være noe av det sykeste æ har kjørt..

 

Elles så hadde æ en yz490 for mange rå siden den var å litt syk den gang i tiden kodtek kun krage bei og to brekte armer og kjøre... Tunder caten min med litt over 200hk var å litt gøy og kjøre, men kostet høyre kne og brist i nakken..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neivel ikke tru på meg.. men ta dere en tur til haugesund. på et sted som heter raglamyr. og spørr etter ANDY!! nettopp kjøpt seg 250 aprilia... 125 hans gikk i 220 km/t på digitalt speedometer... stemmer litt bedre en vanlig..

 

Andy sin? 220? Og med en bakpå? Finner jeg vanskelig å tro. Isåfall må han drevet den opp så han må ha drahjelp opp til 50...

På bil jakt

 

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andy sin? 220? Og med en bakpå? Finner jeg vanskelig å tro. Isåfall må han drevet den opp så han må ha drahjelp opp til 50...

 

Er du fra haugesund? Og på jakt etter E28 535?

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår