Gå til innhold

En artikkel om hvordan hardcore-kapitalistene ser på styling

Ranger emnet


jumbo

Anbefalte innlegg

Mens jeg var ute og surfet på det store internettet, kom jeg helt uforskyldt inn på Dagens Næringslivs internett-hjemme-side.

 

Mens jeg leste igjennom dagens nyheter kom jeg over denne ytterst interesante artikkelen som avslører hvordan landets kapitalister tenker om modifisering av biler..

 

god lesning..

 

http://www.dn.no/artikkel?ID=EPS_78482&type=bil

 

Få også med dere artiklene "Får i ulveklær" (flere med samme navn):rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V12-emblemet på bakskjermen er fullstendig originalt på en MB S600. Er liksom originalutstyr harry også, nå? Ballehuer.

 

Kan ikke si det er så glupt av Auto E18-duden å kritisere kundenes smak heller. Nå er det vel tonnevis av gode grunner fra før å ligge unna den sjappa, men han trenger da ikke å gå aktivt ut og skremme vekk kunder?

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En annen ting er å justere bilen din slik at du blir assosiert med hip-hop og rap-miljøet. Disse miljøene bruker ofte prestisjebiler som visuelt signal, og du skal ikke gjøre mye med slike biler før du treffer hip-hoppernes bilkoder. Og noe mer harry miljø enn det, finnes neppe i verden", sier Karl Eirik Haug.

 

 

 

 

faen da. disser hiphop og da. han har tatt seg vann over huet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel et utslag av denne trenden som har vært i det siste, denne misforståtte "kaffebar-bög"-trenden, at man liksom skal prate om alt mellom himmel og jord mens man nipper til en trendy latté, og skryte på seg å være trendsetter, at man på en måte skal vite svarene på ALT og mene noe om ALT.

Når han sitter der og later som at han definerer grensene på hva som er Harry og ikke Harry, da blir det litt kvalmende.

 

Fyren burde jo strengt tatt vite bedre. Innbiller han seg at han selger flere biler på denne måten?

Han overbeviser hvertfall ikke meg om at han er allviter som vet best uansett hva det gjelder...

 

Synes nå mest det virker som han bæsjer på begge leggene og smiler stolt etterpå :D

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm...

 

Hva skal jeg si da, som er kapitalist (Jobber med prising av aksjer og obligasjoner), hører på hip hop, og kjører bil som er senket og trimmet en god del utover det normale......:(

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Hmmmm...

 

Hva skal jeg si da, som er kapitalist (Jobber med prising av aksjer og obligasjoner), hører på hip hop, og kjører bil som er senket og trimmet en god del utover det normale......:(

 

Omtrent som meg det, jobba på Aker Brygge, hører på Hip Hop og bilen skrapa som faen hver dag i parkeringshuset... Styla Golf som sto ved siden av Jaguarer og Bmw 7 serie... ;)

 

Han Karl fyren er han som har Carls'car bladet(Tror det var det det het iallfall).

Husker jeg leste det i DN forrige torsdag, ble oppgitt sto mye kål der.... :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

Omtrent som meg det, jobba på Aker Brygge, hører på Hip Hop og bilen skrapa som faen hver dag i parkeringshuset... Styla Golf som sto ved siden av Jaguarer og Bmw 7 serie... ;)

 

Han Karl fyren er han som har Carls'car bladet(Tror det var det det het iallfall).

Husker jeg leste det i DN forrige torsdag, ble oppgitt sto mye kål der.... :mad:

 

Vel, hvem hører vel på en fyr som kjører rundt i en gammel SHitroen DS?????

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Det er vel et utslag av denne trenden som har vært i det siste, denne misforståtte "kaffebar-bög"-trenden, at man liksom skal prate om alt mellom himmel og jord mens man nipper til en trendy latté, og skryte på seg å være trendsetter, at man på en måte skal vite svarene på ALT og mene noe om ALT.

Når han sitter der og later som at han definerer grensene på hva som er Harry og ikke Harry, da blir det litt kvalmende.

 

Fyren burde jo strengt tatt vite bedre. Innbiller han seg at han selger flere biler på denne måten?

Han overbeviser hvertfall ikke meg om at han er allviter som vet best uansett hva det gjelder...

 

Synes nå mest det virker som han bæsjer på begge leggene og smiler stolt etterpå :D

 

Skal nå ikke få deg et "S" merke a Ideal :D

 

– I samme garasje finner vi senkede utgaver av biler der høy bakkeklaring er et av de sentrale poengene med bilene. Hvorfor senke en Audi Allroad når man like gjerne kunne kjøpt en ordinær A6? Og Range Rover?

 

Den der syntes jeg var litt bra! hehe. Hvorfor fa'n skal man da senke en offroader? hehehe. (Pickup'er er noen ganger kule når de er senka da)

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår