Gå til innhold

Post bilder av deres Sommer klare 240er!!

Ranger emnet


Volvo_Roger

Anbefalte innlegg

må jo ha dumpventil da :) får jo ekstrem oppmerksomhet med litt sånn fancy lyd som ikke alle har.. blitt kjent med et par greie folk, dem ble oppmerksom på bilen min "tsssjj!".. vi er faktisk gode venner :D så alt går ann.. sombrero

 

Foreningen for blow-off ventiler :D

 

Ja og fjortissjentene synes det er stas! :titties:

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 430
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dump må man nesten ha, men ikke en med overdreven lyd.

Jeg skal ha en enkel en.. Bare Petyysj.

 

Ikkje noke Pitjooofofofofoiiuu! ;) Der e d riskokarane kjøme inn :D

synes det kommer ann på hvordan biln man kjører ser ut om man ska ha "stor" eller "liten" dump :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har man bmw kasse så... ;)

 

Japp, det stemmer. Og jeg begynner å bli gammel, senil og dement, så for å finne reversen på de ulike bilene jeg har er det viktig med riktig girkule. Denne er tilogmed belyst slik at jeg ikke får problemer i mørket.. drunk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1988 Volvo 240 GLE, B230K motor. Senket 40mm/hissigere dempere, sotet vinduer og 15" sub(4 sale, har dobbel 12 som skal i) i bagasjen. Byttet til Weber DFV progressiv forgasser og 2.5" effekteksos. Går sykt mye bedre nå. Goodyear Eagle F1 215/45R17 på Eikerfelg sørger for forbedret veigrep.

 

Volvo01.jpg

 

Volvo06.jpg

 

Volvo08.jpg

 

Volvo09.jpg

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jo ha dumpventil da :) får jo ekstrem oppmerksomhet med litt sånn fancy lyd som ikke alle har.. blitt kjent med et par greie folk, dem ble oppmerksom på bilen min "tsssjj!".. vi er faktisk gode venner :D så alt går ann.. sombrero

 

Foreningen for blow-off ventiler :D

Er SÅÅÅÅÅ enig med deg!! Har HKS SQV dump på min...Det er så jævli gromt! Får et par slag med wastegaten før den dumper. Er en helt CRAZY lyd så det ikke går an og forklare nesten. hehe.

Og der vekker noe jævli med opmerksomhet! Det som er kult med SQVen er at den er sekvensiell, er en liten ventil som slepper ut ved mindre trykk og når du kjører på så opner den lille seg før den store så det blir en variert lyd. Ikke bare det vanligge psssj. Er litt japtuner over det men..jaja.

 

Var og kjørte i sentrum, så ringte telefonen. Da var det en kompiss så sa "Hører du er ute og kjører" hehe..Han hadde hørrt det blåste men han så ingen bil:P :) :fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er SÅÅÅÅÅ enig med deg!! Har HKS SQV dump på min...Det er så jævli gromt! Får et par slag med wastegaten før den dumper. Er en helt CRAZY lyd så det ikke går an og forklare nesten. hehe.

Og der vekker noe jævli med opmerksomhet! Det som er kult med SQVen er at den er sekvensiell, er en liten ventil som slepper ut ved mindre trykk og når du kjører på så opner den lille seg før den store så det blir en variert lyd. Ikke bare det vanligge psssj. Er litt japtuner over det men..jaja.

 

Var og kjørte i sentrum, så ringte telefonen. Da var det en kompiss så sa "Hører du er ute og kjører" hehe..Han hadde hørrt det blåste men han så ingen bil:P :) :fingers:

Ja, for man har jo dumpventil for oppmerksomhetens skyld, right??? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår